Bu yabancılar ne güze apaçi diyor öyle :queen:
Sen kırbacı vuracanki sonra servise gidicen servis kazanacak ,yedek parçadan marka kazanacak,çabuk yıpranacak yenisini alıcan yine marka kazanacak.al ver ekonomiye can ver
Bende apache kllanıyorum ama, videoda motorun olmaması gereken bi yerini gördüm :mrgreen:
Bi reklam filminde kesinlikle olmaması gereken bir sey oolmuş ):
cbf ciler, ybr ciler görmesin, valla bitirirler bizi :mrgreen:
Israr etmeyin söylemem :wiinkk:
Arkayi kaldirdiginda sinyal dustu o mu![]()
![]()
Aynen :mrgreen: dk 2:31
Bir reklam filminde bu olur mu yahu :mrgreen:
Ama bu eski apache![]()
ahaha abi bahane ariyorsan eger bu adamlar insan gibi kullanmiyolar ki motoru baksana bi sinyal gitsin o kadar yaptiklarina karsin![]()
nazar nazar
Bende apache kllanıyorum ama, videoda motorun olmaması gereken bi yerini gördüm :mrgreen:
Bi reklam filminde kesinlikle olmaması gereken bir sey oolmuş ):
cbf ciler, ybr ciler görmesin, valla bitirirler bizi :mrgreen:
Israr etmeyin söylemem :wiinkk:
Reklam tamamen şişirme :queen: çok fazla parası olmayan 17-18 yaşındaki arkadaşlarımıza göre bir motor bence :cat: