Anti radar sticker

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
Ülkemizde bu stickerlardan satan bir yer varmı. :):mrgreen::p:pl:

 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
dostum dikkat et kamerada net gözüküyor ve bizim ülkemizde videodan alıp görüntüyü yazıyorlar cezayı
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
aslında bir şekilde irda ledlerden koyabilsek kesin etkili olur da işte nasıl yapılacak :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
dostum bizim radarlar flaş atarak çekmiyor fotoğrafları. kayıtlı görüntüden alıyorlar.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
rahmetli bir abimizde jawa 350ts vardı motoru yıkardı bir tek plakayı yıkamazdı yağ içindeydi demek ki bir bildiği varmış :)
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
bunu tek faydası, mobesalardan kurtulabilirsiniz.

kamera kayıdı olan uygulamalarda çalışmaz.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Radar dan cezayı memur direk görüntüden bakarak yazar. Gece görüş kameralı olduğu için değişmez bu. Şimdi size akıl vermek vardı ama yasal değil :)
 
Katılım
28 May 2014
Mesajlar
70
Ben Rusya da yaşarken kullanıyordum hiç radar cezası yemedim yapıştırdıktan sonra ama bir kere yakalandım polise ehliyetimi alıyorlardı, ikna ettim )) çok etkili ve kullanışlı tabi buradaki radarlar nasıldır bilemiyorum
attachment.php
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
En etkili yöntem bu.Ama yakalanırsanız ceza üstüne ceza yersiniz.Hatta plakanın öbür tarafına kıl olduğunuz birinin plakasını koyup bir taşla iki kuş vurabilirsiniz. :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bazı kırmızı ışık kameraları geceleri flaşla çalışıyor. orada işe yarayabilir ama kırmızıda geçenin ta ........ o da ayrı tabi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst