Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben Rusya da yaşarken kullanıyordum hiç radar cezası yemedim yapıştırdıktan sonra ama bir kere yakalandım polise ehliyetimi alıyorlardı, ikna ettim )) çok etkili ve kullanışlı tabi buradaki radarlar nasıldır bilemiyorum
En etkili yöntem bu.Ama yakalanırsanız ceza üstüne ceza yersiniz.Hatta plakanın öbür tarafına kıl olduğunuz birinin plakasını koyup bir taşla iki kuş vurabilirsiniz.