- Katılım
- 11 Şub 2009
- Mesajlar
- 128
burak sen biraz sivri bi arkadaşsın heralde.. beni yanlış anlamadan bi sorsaydın keşke.. ben size özel bişey mi diye sordum... genel bi toplantıysa tabi katılırım sebeb de aramam.. umarım anlaşmısızdır..
sanayının neresınde ısyerının adı nedır?
ayrıca eskısanayı manavgatın neresınde tarıf edersen sevınırım
burak sen biraz sivri bi arkadaşsın heralde.. beni yanlış anlamadan bi sorsaydın keşke.. ben size özel bişey mi diye sordum... genel bi toplantıysa tabi katılırım sebeb de aramam.. umarım anlaşmısızdır..
tiöşrt almak isteyenkerde benimle bağlantıya geçebilşir arkadaşlar
toplanalım bundan sonra antalyada kalıcıyız ınsallah
arkadaşım ilk önce düzgün yaz imla kurallarına uy ondan sonra satış yap :mrgreen: :mrgreen:
slm antalya havalar ısındı keyfiniz tıkır
slm verdik ya
beyler tmm gelelim ama biraz erken gibi değil mi yaa.saat 8 de ve 9 da olsa çok daha iyi olur.yetişmek zor olur gibi.bide toplandıktan sonra nereye gidiyoruz.varyant?yalım?sanayi?mazı?...yoksa sürekli hareket halinde mi takılıyoz:mrgreen:
bulusma saati 7 herkesin gelmesi 7:30u buluo zati :queen:
varyant - yalım arası gidip gelioz.bazen kafamız bi anda esio bi bakmışız tünektepedeyiz yada laradayızarada sırada (%75) kapalı mekana gidip çay kahve fazlı yapıoruz :cat:
slm antalya havalar ısındı keyfiniz tıkır