[Antalya - MT]

Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
46
kalıtılıyorum gezgin kardeşim ama dediiği gibi sen gel burada o kadar cok ehlıyetsız var kı yazın 3 ay eylıyetsız ben de sürdüm 1 cevirmeye bıle yakalanmadım :) sen sıkma canını getir koy al ehlıyetıni bin motoruna hatta manavgatta toplanır gezi bile düzenleriz _?
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
sen gel kardeş kaskını tak sorun değil....çok problem olucağının zannetmiyorum..
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
75
slm arkadaşlar bende antalyadanım.uzun zamandır bu siteye üyeyim ama girmeyeli çok oldu.yazılarınıza baktım gayet güzel şeyler yazıyo bende bişiler yazmak istedim.bende motorcuyum ama şu aralar yayanım.rx king im wardı.ekonomik kriz nedeniyle malum sattım.4 senedir aktif olarak motor kullanıyorum.ilk motorum 2005 ybr 125.ikinci motorum ise 2002 rx king di.yalnız ybr ye binerkende hep kingin hayalini kurardım.belki aranızda rx kingciler wardır.king gerçekten bir hastalıktır.sattım ama yaza tekrar almayı düşünüyorum.neyse çok kafa şişirdim tekrar aranıza geldiğim için mutluyum.hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
hehe walla ben ybrmden memnunum kingli fahrettin arkadaşımız var çok manyak king kullanır haa :D:D
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
75
saolasın fahrettin.senle bi ara facebookta konuşmuştuk heralde.o zaman vardı 135 im şimdi sattım ama.:cherry:en erken 2 ay sonra olur bi 135 daha altımda.o zaman etkinlik olursa biraz 135 şov yaparız:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
doğru sen ali onursun tanışdıydık:mrgreen:hayırlısı olsun kardeş başka guzel bıtane alırsın kısmetse 135.yaparız tabı piyasa bıcır bıcır kaynıyor nede olsa:p
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
arkadaşlar bende siteye bayadr üyeyim ama mt topiğine bayadır yazmıyorum.. etkinlikleri bekliyorum... umarım güzel organizasyonlara imza atarız..
ferhat... aranızda olmaktan mutluluk duyarım..
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
seleklerde ne oluyo arkadaşlar rytin toplantımı?? su an saat 8 geldiği için katılamıyorum ama mümkün olduğunca katılmaya çalışırım tabi.. toplantının amacına göre??
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
210
evvvveet nıhayet manavgattayım deeri getırdım usaktan antalyaya 294km yol yaptım baya guzeldı. manavgatlılar bı aksam gezmesı yapalımmı scooterla sıe ayak uyduramadım ama deer le yetısırım hem tanısmıs oluruz
bu arada manavgatta ehlıyet kursu varmı deer ın yagı falan degısecek ıyı bır usta tavsıye edebılırmısınız tsk.
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
seleklerde ne oluyo arkadaşlar rytin toplantımı?? su an saat 8 geldiği için katılamıyorum ama mümkün olduğunca katılmaya çalışırım tabi.. toplantının amacına göre??

evet rutin toplantımız cumartesi günleri saat 19:00'da.Toplantımızın herhangi bir amacımı olması gerek senin gelmen için kardeş ?

alanyadan selamlar millet..ben arada antalyaya geliomda siz alanyaya gelmionuzmu hiç?

sen gel görelim seni sonra biz alanyaya geliriz :queen:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
210
manavgatta deer e bakabılecek ıyı bır usta aranmaktadır.
yag degısımı,tahrık agırlıkları,kayıs degısımı ayrıca sarj olcumu yapılacak
ıyı bır usta tanıyorsanız tavsıye edın
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
walla burda eski sanayide gercekten işini ehli hemde kanuni servisi war.Arada sırada ugrarım bende oraya.buraya getirebilsen motoru herşeyi hallederiz burda ;)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
210
sanayının neresınde ısyerının adı nedır?
ayrıca eskısanayı manavgatın neresınde tarıf edersen sevınırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst