- Katılım
- 10 Mar 2009
- Mesajlar
- 46
kalıtılıyorum gezgin kardeşim ama dediiği gibi sen gel burada o kadar cok ehlıyetsız var kı yazın 3 ay eylıyetsız ben de sürdüm 1 cevirmeye bıle yakalanmadım
sen sıkma canını getir koy al ehlıyetıni bin motoruna hatta manavgatta toplanır gezi bile düzenleriz _?