- Katılım
- 30 Ağu 2008
- Mesajlar
- 49
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:ayene hakan hava sabah yağmurluydy şimdi açtı yaaw
s.a beyler cumartesi inş gelicem ama kesın dııl dun gece saat 3 gibi kaza yaptım kolumda bıraz sıkıntı var inş gecerde gelebilirimmr:
ale:
s.a beyler cumartesi inş gelicem ama kesın dııl dun gece saat 3 gibi kaza yaptım kolumda bıraz sıkıntı var inş gecerde gelebilirimmr:
ale:
s.a beyler cumartesi inş gelicem ama kesın dııl dun gece saat 3 gibi kaza yaptım kolumda bıraz sıkıntı var inş gecerde gelebilirimmr:
ale:
antalyalı arkadaslarım mumkunse sızden yardım ısteyecegım
usaklıyım,manavgat-tıtreyengol de otelde cuma gunu ısbası yapacagım motorla gelmeyı planlıyorum ancak kucuk bı ehlıyet sorunum var
is gorusmesıne gelırken gordum en az 2-3 cevırmeden gectım otobusle gelmıstım o zaman
bu cevırmeler her zaman oluyormu yoksa bana mı denk geldı gunun her saatı oradalarmı yoksa bellı saatlerdemı oluyorlar
haftasonları da oluyormu bılen,oralardan devamlı gecen varsa bılgılendıırıse sevınırım
motoru evde bırakmak ıstemıyorum bırader halleder zaten devamlı bınmeyecegım tek problemım motoru otelın lojmanına ulastırmak
yada
cuma gunu ısı olmayan vede ehlıyetı olan bı arkadas tıtreyengol mevkıne kadar yardımcı olsa keske
cumartesı de olabılır
tsk
erdem
motorun vızesı sıgortası herseyı tam sadece ehlıyet sorunu var
ıse baslar baslamaz hemen kursa gıdecem
manavgatta a2 ehlıyetı veren kurs vardır herhalde
motor 150cc scooter pek onemlı degılde evde kalsın ıstemedım
blue waters calısacagım yer
aslında motoru antalyada bı arkadasın evınde bırakıp lojmana yerlesmeyı sonrada motoru aksam yada gece manavgata getırmeyı planlıyorum bu arkadaslar gecede ordalarmıkı
yoksa mesaı saatlerındemı cevırme yapıyorlar bılsem ıyı olacak
sanırım bu ayın 23-25 gıbı ehlıyet sınavları olacakmıs zaten ıse baslasam hemen ehlıyete yazılacagım manavgatta ehlıyet veren yer vardır herhalde
aslında bende deer152 de varda o vızesı gectı ama scooterın tum ıslemlerı tamam
ya zaten mutfakta calıstıgım ıcın zamanımın cogunu calsımakla gecırecegım motora bınemem zaten tek derdım evde kalmasın kapalı yerım yok bırader bınmese bıle calınabılır dıye