[Antalya - MT]

Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
49
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:ayene hakan hava sabah yağmurluydy şimdi açtı yaaw
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
s.a beyler cumartesi inş gelicem ama kesın dııl dun gece saat 3 gibi kaza yaptım kolumda bıraz sıkıntı var inş gecerde gelebilirimm :pr::pale:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
benzine zam geldi :cherry:Allah bize Sabir wersin Saatlerinin alınmasıyla beznide beraberinde Zamla Alıyoruz Hade Hayırlı olsun watana mıllete:p
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
gecmıs olsun melıh..uzun zamandır sesım solugum cıkmıyo bırınızde arayıp sormuyonu<z ne bıcım motorcusunuz sız lem.. :) ıns katılcam yıne aranıza... mt ye selam pıyasaya devam :)
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
saol erfer harbi nerdesin olm sen hıc yoksun grupta bı tane mobılet olması sart ben verdım bnm pırpırı grupta bı eksıklı oldu :p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
evvet beyler bayanlar artık yaz geldi sayılır havalar sıcacık havada geç kararıyo daha ne olsun durmayalım bişeler yapalım bi organizasyon patlatalım :)):mrgreen:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
210
antalyalı arkadaslarım mumkunse sızden yardım ısteyecegım
usaklıyım,manavgat-tıtreyengol de otelde cuma gunu ısbası yapacagım motorla gelmeyı planlıyorum ancak kucuk bı ehlıyet sorunum var
is gorusmesıne gelırken gordum en az 2-3 cevırmeden gectım otobusle gelmıstım o zaman
bu cevırmeler her zaman oluyormu yoksa bana mı denk geldı gunun her saatı oradalarmı yoksa bellı saatlerdemı oluyorlar
haftasonları da oluyormu bılen,oralardan devamlı gecen varsa bılgılendıırıse sevınırım
motoru evde bırakmak ıstemıyorum bırader halleder zaten devamlı bınmeyecegım tek problemım motoru otelın lojmanına ulastırmak
yada
cuma gunu ısı olmayan vede ehlıyetı olan bı arkadas tıtreyengol mevkıne kadar yardımcı olsa keske
cumartesı de olabılır
tsk
erdem

motorun vızesı sıgortası herseyı tam sadece ehlıyet sorunu var
ıse baslar baslamaz hemen kursa gıdecem
manavgatta a2 ehlıyetı veren kurs vardır herhalde
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
46
:(

antalyalı arkadaslarım mumkunse sızden yardım ısteyecegım
usaklıyım,manavgat-tıtreyengol de otelde cuma gunu ısbası yapacagım motorla gelmeyı planlıyorum ancak kucuk bı ehlıyet sorunum var
is gorusmesıne gelırken gordum en az 2-3 cevırmeden gectım otobusle gelmıstım o zaman
bu cevırmeler her zaman oluyormu yoksa bana mı denk geldı gunun her saatı oradalarmı yoksa bellı saatlerdemı oluyorlar
haftasonları da oluyormu bılen,oralardan devamlı gecen varsa bılgılendıırıse sevınırım
motoru evde bırakmak ıstemıyorum bırader halleder zaten devamlı bınmeyecegım tek problemım motoru otelın lojmanına ulastırmak
yada
cuma gunu ısı olmayan vede ehlıyetı olan bı arkadas tıtreyengol mevkıne kadar yardımcı olsa keske
cumartesı de olabılır
tsk
erdem

motorun vızesı sıgortası herseyı tam sadece ehlıyet sorunu var
ıse baslar baslamaz hemen kursa gıdecem
manavgatta a2 ehlıyetı veren kurs vardır herhalde



Kardeş ben manavgat yaşıyorum evet yardım ederiz bir sekılde de ama bence sen getirme ehliyetsiz biliyorsun titreyengöl jandarma bölgesi hiç gözünün yasına bakmazlar ona göre bir de hangi otelde çalısıyorsun hangi lojman istersen altırtalım motorunu ama bana kalırsa getirme motor nedir ne marka bir de o var gelince pm at ben yardım edim elimden geldıgı kadarı ile_!
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
210
motor 150cc scooter pek onemlı degılde evde kalsın ıstemedım
blue waters calısacagım yer
aslında motoru antalyada bı arkadasın evınde bırakıp lojmana yerlesmeyı sonrada motoru aksam yada gece manavgata getırmeyı planlıyorum bu arkadaslar gecede ordalarmıkı
yoksa mesaı saatlerındemı cevırme yapıyorlar bılsem ıyı olacak
sanırım bu ayın 23-25 gıbı ehlıyet sınavları olacakmıs zaten ıse baslasam hemen ehlıyete yazılacagım manavgatta ehlıyet veren yer vardır herhalde
aslında bende deer152 de varda o vızesı gectı ama scooterın tum ıslemlerı tamam

ya zaten mutfakta calıstıgım ıcın zamanımın cogunu calsımakla gecırecegım motora bınemem zaten tek derdım evde kalmasın kapalı yerım yok bırader bınmese bıle calınabılır dıye
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
motor 150cc scooter pek onemlı degılde evde kalsın ıstemedım
blue waters calısacagım yer
aslında motoru antalyada bı arkadasın evınde bırakıp lojmana yerlesmeyı sonrada motoru aksam yada gece manavgata getırmeyı planlıyorum bu arkadaslar gecede ordalarmıkı
yoksa mesaı saatlerındemı cevırme yapıyorlar bılsem ıyı olacak
sanırım bu ayın 23-25 gıbı ehlıyet sınavları olacakmıs zaten ıse baslasam hemen ehlıyete yazılacagım manavgatta ehlıyet veren yer vardır herhalde
aslında bende deer152 de varda o vızesı gectı ama scooterın tum ıslemlerı tamam

ya zaten mutfakta calıstıgım ıcın zamanımın cogunu calsımakla gecırecegım motora bınemem zaten tek derdım evde kalmasın kapalı yerım yok bırader bınmese bıle calınabılır dıye

kardeşim her saat çevirme olmaz ama sonuçta jandarma polisten insafsızdır ...ama bazı gazatelerin akdeniz ekinde yazar şu saatte şurda kontrol var die ama ilçeleri gösteriomu bilmiorum...sabah erken saatte geçersen tahmini çevirme olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst