bura yine kurumuş kalmış yaw nerdesiniz milleeeeeet![]()
sen yoksun diye kimse bakmıo samedim..sen yok olunca kimseciklerde girmio :mrgreen:
günaydın mt antalya kış dolayısıyla sanırım okullarında açılması sebebiyle çok durgun bir dönem geçiriyoruz umarım nisan mayıs gibi eskiye döneris güzel gezilere imza atarıstemennisiyle ........
kış mış farketmez 2 teker herzaman vazgeçilmezimiz işte
MT Antalya selamlar;bu yağmurda selde giyinip kuşanıp sulara dalmamakla çok şey kaçırıyorsunuzbana lastikçi tavsiye edebilir misiniz? motosiklet için balans makinası bulunan ve adam gibi işçiliği olan.buzmotorun şubesi vardı iyidi oda kapatıp izmire gitti.