[Antalya - MT]

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
bende o gun dışarı çıkmamayı tercıh edıyorum en güzelı:mrgreen:çıkınca ınsanda moral kalmaz nereye baksan bi çift kendıne baksan sen ve motorun olsun oda güzel:mrgreen:
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
en güzel aşkı yaşıyoruz aslında biz..Motorumuz ve biz..Bundan iyisimi olur arkadaslar yaa :)

inşallah yarın hava güzel olurda bi bulusma yaparız..

Bu arada ehliyet sınavına gireceklere şimdiden başarılar.Bende giriyorum..Giren herkese bol şans :)
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
oyy oyy samedimm :queen: bu gerçekten sensin dimi ? kafanı duvaramı vurdun yoksa :pr: :mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
günaydın mt antalya kış dolayısıyla sanırım okullarında açılması sebebiyle çok durgun bir dönem geçiriyoruz umarım nisan mayıs gibi eskiye döneris güzel gezilere imza atarıs :D temennisiyle ........
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
42
günaydın mt antalya kış dolayısıyla sanırım okullarında açılması sebebiyle çok durgun bir dönem geçiriyoruz umarım nisan mayıs gibi eskiye döneris güzel gezilere imza atarıs :D temennisiyle ........

okulun pek sorun oldugunu zannetmıorum hava kosulları cok kotu bı anda yagmur baslıo bı andan gunes acıo ınsanlar guvenıp motora bınemıo bosuna dememısler antalya havası ... havasıdır dıe =)
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
MT Antalya selamlar;bu yağmurda selde giyinip kuşanıp sulara dalmamakla çok şey kaçırıyorsunuz:)bana lastikçi tavsiye edebilir misiniz? motosiklet için balans makinası bulunan ve adam gibi işçiliği olan.buzmotorun şubesi vardı iyidi oda kapatıp izmire gitti.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
MT Antalya selamlar;bu yağmurda selde giyinip kuşanıp sulara dalmamakla çok şey kaçırıyorsunuz:)bana lastikçi tavsiye edebilir misiniz? motosiklet için balans makinası bulunan ve adam gibi işçiliği olan.buzmotorun şubesi vardı iyidi oda kapatıp izmire gitti.

eski sanayide war benim bildiğim bi tane işçilikleri de iyi ama adını tam hatırlamıyorum michelin bayisiydi yeride çöl ticaretin bi alt sokağında tam köşabaşı hatta karşısında da jant çı war bi tane belki işini orada halledebilirsin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst