- Katılım
- 29 Ocak 2008
- Mesajlar
- 105
arkadşlar bi şanssızlık eseri kaza geçirdim..allah a şükür bişi yok dizlerimde sıyrıklarım var sadece iyileşmesaini beklyiorum...motordada bazı boya sıyrıkları var...birde direksiyon az bişi yamuldu çok şükür hayattayız...lütfen korumalarımızı takalım...
geçmiş olsun