- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 387
lem adaş bkle hel bi yawsss yavş yavş herşey ok
tişörtte yaptırıız monttan yaptırırz ne isterseniz yaptırırz merak etmeyin kuzucuklarım)
adama bak yaa nekadar rahatsıznız siz yahuu alalala para bol herhalde sizde bol ise bnm 750 YTL'cik cezam var onuda bi zahmet diyim bari![]()
tişörtte yaptırıız monttan yaptırırz ne isterseniz yaptırırz merak etmeyin kuzucuklarım)
selam beyler keyfler nasıl..
Bayramdan önce bir gezi yapalım mı Ehliyetli vatandaşlar)şöyle alanya yada ısparta taraflarına
selam dostlar yarın antalyadan ayrılıyorum yarın müsiat olanınız varsa otogarda tanışabiliriz