[Antalya - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
kabul:5
ret:1


adaş helal sana sağlam yazı valla söyleyecek bişii bulamıorum... bn bu söze alkış tutarım şık..şık...şık..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadaşlar teşekkür ediyorum..dikkat ederseniz mt nin diğer topiclerinde bazı üyelerin bulunduğu şehire bakıyorum antalya ama antalya mt topicine uğramıyolar..bizim diğer motorculardan eksiğimiz ne anlamış değilim...yada bizmanlar bu topicte bayan veya erkek arkadaşlar vardı en kısa zamanda aranızda olucam die o arkadaşlar nerde lütfen gerçekten motora motor aşkı için binenler üye olsun bu sitelere ortaya bi laf atıpta kaybolanlar değil...bu arada bizim basın yayına çıkmamız söz konusuydu galiba oda bitti...eğer reklam yapılcaksa kendimizi göstermek için onuda yapalım...biz insanlara trafik katili olmayı,bilinçsiz motor kullanmayı tavsiye etmioruz aksine örnek motor kullanıcısı olmayı tavsiye edioruz...ama neden insanlar bunun için bize yanaşmıor anlamıorum...eğer bunun için bir karar alınacaksa veya basın yayın için bi karar alınacaksa bu ölü duruma dur denilecekse yönetimin toplanmasını istiyorum...gerekirse gazetemidir dergimidir ne ise onada para veririz...gerekirse aylık dergide çıkarırız cebimizden veririz...reklamımızı yaparız...kimlerin nerede basın tanıdığı varsa bu işle ilgilensin...aylık dergi çıkacaksada matbacıda tanıdık var reklamcıda maliyeti neyse öğrenir onuda çıkarırız....lütfen istiram ediyorum...biraz uyanalım artık şehrimiz türkiyede en çok motor satılan ve motora binlen şehirlerden biri...ama toplasan 10 kişiyiz...bişiler yapmazsak hala 10 kişi kalıcaz...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
fatıh abı cok ıyı bı dusuncen var haklısın ama apalamadn yurumeye calısmaya gerek yok...zamanla olur hersey ama dedıgın gıbı reklam olmadan olmaz bence...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ne gerekiyosa yapalım arkadaşlar...bence bırakın saat 6 da toplantı olmuş 7 ye alalım muahbbetinide bir an önce neler yapabiliriz onu düşünelim...topnatı saati çok büyük bi sorun değil..sorunumuz saat olsa keşke:silent:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatih yapabileceğimizi zaten yapıyoruz sadece lewo hangi gün saat kaçta getireceğimi söyleyin gazeteciyi getireyim dedi. eğer sorun oysa en kısa zamanda lewoyla konuşup getirtelim ama inan ki eskilerin tekrar gelmesi çok bişey değiştirmeyecek. bikaç toplantıya katılıp tekrar kendi işlerine döneceklerdir. 129. sayfayı bi yere kopyala ileride göreceksin.yeni katılımcılar için se yalım yada varyant tayfasıyla bi yerlere gelinebileceğini düşünüyorsan bence bi kez daha düşün. siz hala ayna kullanıyomusunuz diyen adamlara nasıl motorun bilinçli kullanılması gerektiğini trafiğin aslında çok iyi bir disiplinle geçilmesini öğretip uygulatabilirsin ki.ewet demiyorum ki grubumuz büyümesin. büyüsün tabiikide ama kurallara uymayan adamların oluşturduğu bi topluluğun büyüklüğü içi hava dolu balona benzer. patlayınca elinde bişey kalmaz.
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
tamam abide ben ondan kastım...reklam yapmak sokaktan başkasını toplamak değil...zaten gelen kendi rızasıyla gelio zorla geitrmioruzki...biz elimizden geleni yapıcak gelen gelecek...tv gazetemi dergimi röportajmı ne gerekiosa biz onları yapalım....sokaktan adam toplayalım demiorum....
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
Toplantı saatinin 18:00'den 19:00' alınmasına bendende evet :cherry:

Kabul:6
Ret:1
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
çok sinir oluyorum o cins cins motor sürenlere ve çok üzülüyorum bunlar yüzünden adımız züppeye serseriye cıkıyo diye:pr::silent::pale:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malesef ben de bi motor grubuna üyeyim dediğim zaman tek söyledikleri şey ne zaman öleceksiniz oluyo ben de buna çok kızıyorum. ama bi kere beyinlere yerleşmiş hem motorcu hemde grup üyesiysen bişeyler var bu işin içinde diye. değiştirmek kolay mı derseniz bence çok sesliliğin olduğu bir ortamda değiştirmek çok zor. kötüyü örnek vermek çok kolay gelir insana ama iyiler ne kadar da çok olsa örnek dışıdır yada tasnif dışı. maksat bişeyleri öğretmek güzelleştirmek değildir de kötüleyerek engellemektir. yapacaklarımızı zaten yaptığımıza inanıyorum baksanıza buluşmalarda bile selekler önünde millet nasıl bakıyo bizlere. eğer reklamsa bizim yaptıklarımız da reklamdan sayılmaz mı. gazete dergi olayına gelince magazin sayfalarından başka bişey okumayanlar, okuyup da vah vah dedikten 2 dakika sonra unutanlar için söylenecek bişey yok diyorum. ewet ismimizin yer almasına karşı değilim olmalı hatta daha çok olmalı ama lüks gazetelerin popüler sayfalarından birine çıkmak için neler yapılması gerektiğini hepimiz biliyoruz. ya köpeği ısıracaz yada oramızı buramızı açacaz. malum kış geldi diyorum ve fazla çıplaklık iyi değildir diyorum. en güzel günler sizinle olsun arkadaşlar...


:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Ozan Abi tmm o siz hala aynamı takıyosunuz diyen kişileri bende kınıyıorum ama yalımda çok dürüst insalarda var lütfen hepsini bir tutmayalım....birde bizde yalıma takılıyoruz oturup sohbet ediyoruz bilmiyorum bence yanlış bir düşüncen var...
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakancım doğru adamsa gelsin bizden tarafa ama bizim logomuzu taşırken trafik kural kaidelerini hiçe sayacak adam gelecekse ben o grupta yokum çünkü eğer ben her kurala bilfiil uyuyorsam tüm grup arkadaşlarımın da uymasını isterim çünkü eğer biz belli kurallar çerçevesinde halkı bilinçlendirmek istiyosak sadece grupla beraber yapılan gezilerde değil yalnız yaptığımız ulaşımlarda da kurallara tam uymak zorundayız. uymayacak arkadaşlar da eğer kuralsızlıkta ısrarlıysa ben o gruplaşmayı tasvip etmem
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
ztn geldiler abi de bu şekilde konuşursak ben olsam gelmem bi daha bak dün biz buluştuk farih-faruk-ben-lewo-nadircan-burak falan 3 tane Motorlu genç geldi yanımıza çok dürüst insanlar sor bizim diğer üyelere onlarda yalım varyant takılıyolar çünkü herkes öle yani gitcek baska bi yer yok antalyada genclik oraya takılıyo sonucta yalım tayfasında çok dürüst insanlarda var yani onu dile getirmek istedim....
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadaşlar;

07/10/2008 tarihinde saat 19:00 da selekler önünde buluşma vardır..

önemli bir toplantıdır..yönetimdeki herkesin gelmesini rica ediyorum...eksiksiz orda olmanızı bekliyorum..ani karar alınarak yapılacak olan bir toplantıdır..bazı kararlar alınması gerekiyor..ve bu kararları yarın alma düşüncesindeyim...tüm yönetim arkadaşlarımızı ve diğer arkadaşları ısrarla bekliyorum...



1-gezgin290-fatih-kanuni hussar 125
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

lütfen geçiştrimeyelim önemle iştirak etmenizi istiyorum duyan duymayan sölesin....duyanda gelmicekse kulağını kessin...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
arkadaşlar;

07/10/2008 tarihinde saat 19:00 da selekler önünde buluşma vardır..

önemli bir toplantıdır..yönetimdeki herkesin gelmesini rica ediyorum...eksiksiz orda olmanızı bekliyorum..ani karar alınarak yapılacak olan bir toplantıdır..bazı kararlar alınması gerekiyor..ve bu kararları yarın alma düşüncesindeyim...tüm yönetim arkadaşlarımızı ve diğer arkadaşları ısrarla bekliyorum...



1-gezgin290-fatih-kanuni hussar 125
2-hakan07---hakan--yamaha ybr125
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

lütfen geçiştrimeyelim önemle iştirak etmenizi istiyorum duyan duymayan sölesin....duyanda gelmicekse kulağını kessin...
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
[arkadaşlar;

07/10/2008 tarihinde saat 19:00 da selekler önünde buluşma vardır..

önemli bir toplantıdır..yönetimdeki herkesin gelmesini rica ediyorum...eksiksiz orda olmanızı bekliyorum..ani karar alınarak yapılacak olan bir toplantıdır..bazı kararlar alınması gerekiyor..ve bu kararları yarın alma düşüncesindeyim...tüm yönetim arkadaşlarımızı ve diğer arkadaşları ısrarla bekliyorum...



1-gezgin290-fatih-kanuni hussar 125
2-hakan07---hakan--yamaha ybr125
3- RmzN --- RamazaN --- Tabanvay- 10 cc
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

lütfen geçiştrimeyelim önemle iştirak etmenizi istiyorum duyan duymayan sölesin....duyanda gelmicekse kulağını kessin...
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
[arkadaşlar;

07/10/2008 tarihinde saat 19:00 da selekler önünde buluşma vardır..

önemli bir toplantıdır..yönetimdeki herkesin gelmesini rica ediyorum...eksiksiz orda olmanızı bekliyorum..ani karar alınarak yapılacak olan bir toplantıdır..bazı kararlar alınması gerekiyor..ve bu kararları yarın alma düşüncesindeyim...tüm yönetim arkadaşlarımızı ve diğer arkadaşları ısrarla bekliyorum...



1-gezgin290
2-hakan07
3- RmzN
4-lewo
5-
6-
7-
8-
9-
10-

lütfen geçiştrimeyelim önemle iştirak etmenizi istiyorum duyan duymayan sölesin....duyanda gelmicekse kulağını kessin...

aksamkı resımlerı facebook grbuna attım
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar;

07/10/2008 tarihinde saat 19:00 da selekler önünde buluşma vardır..

önemli bir toplantıdır..yönetimdeki herkesin gelmesini rica ediyorum...eksiksiz orda olmanızı bekliyorum..ani karar alınarak yapılacak olan bir toplantıdır..bazı kararlar alınması gerekiyor..ve bu kararları yarın alma düşüncesindeyim...tüm yönetim arkadaşlarımızı ve diğer arkadaşları ısrarla bekliyorum...



1-gezgin290
2-hakan07
3- RmzN
4-lewo
5-ozan + özge
6-
7-
8-
9-
10-

lütfen geçiştrimeyelim önemle iştirak etmenizi istiyorum duyan duymayan sölesin....duyanda gelmicekse kulağını kessin...
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
arkadaşlar;

07/10/2008 tarihinde saat 19:00 da selekler önünde buluşma vardır..

önemli bir toplantıdır..yönetimdeki herkesin gelmesini rica ediyorum...eksiksiz orda olmanızı bekliyorum..ani karar alınarak yapılacak olan bir toplantıdır..bazı kararlar alınması gerekiyor..ve bu kararları yarın alma düşüncesindeyim...tüm yönetim arkadaşlarımızı ve diğer arkadaşları ısrarla bekliyorum...



1-gezgin290
2-hakan07
3- RmzN
4-lewo
5-ozan + özge
6- EFENDY
7-
8-
9-
10-
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. OLAĞAN MT - ANTALYA TOPLANTISI KARARLARI

1- Bu toplantıda seçilen yönetim ocak 2009 a kadar
görevini icra edecek 2009 yılı ocak ayı Kurucu
üyeler arasından seçilecek yönetime görevlerini
devredecektir.

2- Oy verme yetkisine sahip üyeler yönetim üyeleri
ve kurucu üyeler toplamıdır.

3- 1. olağan MT - ANTALYA toplantısında belirlenmiş
logo sticker olarak bastırılmış olup t-shirtler de
belirlenen şekilde baskıya verilecektir.

4- Yönetim her türlü organizasyon, para toplama,
basın-yayın, halkla ilişkiler ve gezi düzenleme ile
ilgili çalışacak olup olağan toplantı gününü her
hafta cumartesi günü 20:00 - 20:30 arası selekler
çarşısı önü olarak belirlemiştir.

5- Olağanüstü toplantılar için sadece yönetim toplanacak
alınacak kararlar olağan toplantılarda kurucu üyelerle
paylaşılacak ve oy çokluğu olan o an için toplantıda
bulunan kurucu üyelerden yarıdan bir fazla oya ulaşan
karar uygulamaya geçecektir.

6- Hiçbir Kurucu Üye veya Üye üzerinde MT - ANTALYA t-shirti
veya stickerı taşırken belirlenen kurallar, trafik kuralları,
genel ahlak kuralları dışına çıkamaz. Belirtilen kurallar
dışına çıkan üyeler ilk kural ihlalinde uyarılacak ikincisinde
üyelikten çıkartılacaktır.

7- Belirlenen Kurallar : Seyir halinde sürücü ve artçı trafik
kanunlarında belirtilen ekipmanı muhakkak üzerinde taşımak,
seyir halinde kesinlikle sigara içmemek, seyir öncesi, sırası ve
sonrasında kesinlikle alkol almamak, geziye başlama sırasının
belirlenmesinin ardından gezi sırasında yer değiştirmemek,
belirlenen sırayla geziye başlayıp belirlenen sırayla geziyi
tamamlamak, gezi öncesi kurucu üyeler tarafından seçilecek gezi
lideri ve artçısının forumda belirtilmiş kuralları dışında
hareket etmemek gibi sıralanabilir.

8- Gezi öncesinde, sırasında ve sonrasında görülebilecek
lüzum üzerine yeni kurallar belirlenebilir.

9- Topic üzerinde belirtilmiş olan toplu sürüş kuralları
benimsenmiş olup kurallara uyulacaktır.

10-Yönetim ve Kurucu Üyeler en son gerçekleştirilmiş olan
iki olağan toplantısında mevcut bulunan üyelerden seçilmiş
olup 2009 yılı ocak ayında bu üyeler arasından yeni yönetim
seçilecektir.

11-Yönetim ve Kurucu Üyeler aşağıdaki gibidir :

Yönetim

Başkan ......: Ozan Ali DAYIOĞLU
Baş Yardımcı : Fatih ŞİMŞİR
Yardımcı ....: Ramazan AKKAŞ ( Yazı İşleri, Muhasip )
Yardımcı ....: Samed Mideoğlu ( Reklam )
Yardımcı ....: Levent ( Basın-Yayın, Halkla İlişkiler )

Kurucu Üyeler

Kurucu Üye : Nadircan BEKAR
Kurucu Üye : Kerem
Kurucu Üye : Faruk
Kurucu Üye : Can (erfer)
Kurucu Üye : Hakan KELEŞ
Kurucu Üye : Erdal YANIK
Kurucu Üye : Oğuzhan OKYAY

( Kurucu Üye Sırası her iki toplantıya katılan üye ardından
öncelikle ilk toplantıya katınan sonrasında ikinci toplantıya
katılan üyeler olarak sıralanmıştır.)









NOT : Grup t-Shirt'ü belirlenmiş olup adet fiyatı 17 Ytl'dir.
Edinmek isteyen üyeler Ramazan Akkaş (Rmzn) ile bağlantı
kurup en geç 21 / 08 / 2008 Perşembe Günü mesai bitimine
kadar ücreti teslim etmeleri gerekmektedir. Ücret tesliminin
ardından 3. Olağan Toplantıda T-Shirt'ler teslim edilecektir.
Teslimin ardından üyeler resmen MT - ANTALYA üyesi olacak
ve belirtilen kurallara uyacağını kabullenmiş olacaktır.

bu kuralları uygulamaktan kaçınanlar olacaksa grup anlamını yitirir. bu kuralları ilk toplantıda belirlemiştik hatırlatırım.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
07/10/2008 tarihinde saat 19:00 da selekler önünde buluşma vardır..

önemli bir toplantıdır..yönetimdeki herkesin gelmesini rica ediyorum...eksiksiz orda olmanızı bekliyorum..ani karar alınarak yapılacak olan bir toplantıdır..bazı kararlar alınması gerekiyor..ve bu kararları yarın alma düşüncesindeyim...tüm yönetim arkadaşlarımızı ve diğer arkadaşları ısrarla bekliyorum...



1-gezgin290
2-hakan07
3- RmzN
4-lewo
5-ozan + özge
6- EFENDY
7-FaruK
8-
9-
10-
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst