[Antalya - MT]

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
105
1)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
2)hakan07---hakan--Yamaha YBR 125
3)burak07--Burak--Motoran Torro 100
4)RmzN -- RamazaN - ARorRa SJ 150
5)lewo--levent--Honda Beat 100
6)Muhsin--Honda Cbf 150
7)atos0707 -- ozan -- Yamaha Ybr 125
8)ChݰSet07 ( ErdaL = oun kankas?t罠
9)darkstorysea(samed)mondial150zc
10)erfer mobylet
11) yamanjet** yunus** italjet


akşam işim olmazsa oradayımmmm..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam delüğanlılar napıyonuz..:p
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
DüLdüLLeri hazırLayın... :) Lewo sen de makineyi hazırLa :) ben yine getiriim benim makineyi ayarını yapaLım beraber de.. buLanık çıkmasın geçen seferki gibi :p
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
18
Arkadaşlar sizinle paylaşmak istedim... ;) :D

43190929qk2.jpg

38999857ct7.jpg

20359398vg0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
hep söyLemişimdir.. . Ağzımızı hayra açaLım... MotosikLetimizi bayra doğru açaLım die :)
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
slmlar MT aNTALYa

ii geceler :)

( 24.08.2008 tarihli gezi için gelcekler sabah 08:00'de Konyaaltı Makronun önünde olabilir :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst