arkadaşlar t-shirt için son çağrı. edinmek isteyenler yarın ki toplantıya paralarını getirsinler lütfen
merhaba arkadaşlar.
slm arkadaşlar bir günlük aradan sonra tekrar sizlere kavuştuğum için son derece mutlyum..
birçoğunuzun bildiği gibi dün okulla ilgili bir işlem için aydına gittim burda sizinle bir çarpıklıktan ve insanların zamanının nasıl boşa harcandığından kısaca bahsetmek istiyorum.
alttan kalan son dersim için okulun bize tanımış olduğu tek ders sınavı diye bir sınav hakkı var yeni döneme kayıt yaptımadan bu sınava girerek okuldan mezun olabiliyoruz. buraya kadar herşey normal burdan sonrası ülkemizdeki sistemlerin eksikliği ve çarpıklığıyla alakalı evet arkadaşlar o sınava girebilmek için ön kayır yapılması gerekiyor bu çok normal ve çok kısa süren bi işlem asıl problem 21.yy da teknoloji çağında yaşıyorken bu 20dk lık iş için benim toplam 12saat yol çekmem ve 1 günümün boşa gitmesi...
işallah butür şeyler ilerde daha kolay ve pratik hale gelir ve çocuklarımız bizim kadar uğraşmak zorunda kalmaz![]()
bu arada aramıza yeni katılan bütün arkadaşlara tek tek hoşgeldiniz demek istiyorum sizleri ilk toplantıda aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız...
ya beyler biz dün t-shirt ün resimlerini niye çekmedik![]()
-antalyalı motorcular hep sıcak olandır.
-antalyalı motorcular misafirperverlerdir.
-antalyalı motorcular herzaman güleryüzlü insanlardır.
-antalyalı motorcular herzaman kaskını takanlardır.
-antalyalı motorcular bastığı yeri titreten motorculardır.
-antalyalı motorcular pakedini cebinde taşımayan adamlardır.
-antalyalı motorcular bisikletle bile karizmayı çizdirmeyen adamlardır.
-antalyalı motorcular hiçbir zaman trafik kurallarına karşı gelmez.
-antalyalı motorcular herzaman gezilere katılan adamlardır.
-antalyalı motorcular rakısına mezesine düşkün adamlardır.
-antalyalı motorcular her ne kadar rakı içselerde alkollü motora binmezler.
-antalyalı motorcular memleketini seven saygı duyan insandır.
-antalyalı motorcular başka motorcuya yardım etmeyi seven insandır.
-antalyalı motorcular RED LINE'den başkasını tanımaz.
antalyalı motorcular kral adamlardır:bounce:
tişört kimde kaldı dün lewodamı o çeker atar galiba resmini:silent:
samed seni forumda yeniden görmekten ne adar mes-ut ve bahtiyar oLduğumu anLatamamburası Türkiye aLıştık artık.. bürokrasi her zaman heryerde karşımızda... Neyse işini hallettin ve sınıfı geçtin umarım ? yani harcadığın zamana değer umarım... :cat:
hacı bişi mi deidk..ne yanlışı olması
sen mi yasdın başkası mı onu merak ettim sadece :wiinkk: