[Antalya - MT]

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar t-shirt için son çağrı. edinmek isteyenler yarın ki toplantıya paralarını getirsinler lütfen
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
slm arkadaşlar bir günlük aradan sonra tekrar sizlere kavuştuğum için son derece mutlyum..

birçoğunuzun bildiği gibi dün okulla ilgili bir işlem için aydına gittim burda sizinle bir çarpıklıktan ve insanların zamanının nasıl boşa harcandığından kısaca bahsetmek istiyorum.

alttan kalan son dersim için okulun bize tanımış olduğu tek ders sınavı diye bir sınav hakkı var yeni döneme kayıt yaptımadan bu sınava girerek okuldan mezun olabiliyoruz. buraya kadar herşey normal burdan sonrası ülkemizdeki sistemlerin eksikliği ve çarpıklığıyla alakalı evet arkadaşlar o sınava girebilmek için ön kayır yapılması gerekiyor bu çok normal ve çok kısa süren bi işlem asıl problem 21.yy da teknoloji çağında yaşıyorken bu 20dk lık iş için benim toplam 12saat yol çekmem ve 1 günümün boşa gitmesi...

işallah butür şeyler ilerde daha kolay ve pratik hale gelir ve çocuklarımız bizim kadar uğraşmak zorunda kalmaz :)

bu arada aramıza yeni katılan bütün arkadaşlara tek tek hoşgeldiniz demek istiyorum sizleri ilk toplantıda aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız...
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
slm arkadaşlar bir günlük aradan sonra tekrar sizlere kavuştuğum için son derece mutlyum..

birçoğunuzun bildiği gibi dün okulla ilgili bir işlem için aydına gittim burda sizinle bir çarpıklıktan ve insanların zamanının nasıl boşa harcandığından kısaca bahsetmek istiyorum.

alttan kalan son dersim için okulun bize tanımış olduğu tek ders sınavı diye bir sınav hakkı var yeni döneme kayıt yaptımadan bu sınava girerek okuldan mezun olabiliyoruz. buraya kadar herşey normal burdan sonrası ülkemizdeki sistemlerin eksikliği ve çarpıklığıyla alakalı evet arkadaşlar o sınava girebilmek için ön kayır yapılması gerekiyor bu çok normal ve çok kısa süren bi işlem asıl problem 21.yy da teknoloji çağında yaşıyorken bu 20dk lık iş için benim toplam 12saat yol çekmem ve 1 günümün boşa gitmesi...

işallah butür şeyler ilerde daha kolay ve pratik hale gelir ve çocuklarımız bizim kadar uğraşmak zorunda kalmaz :)

bu arada aramıza yeni katılan bütün arkadaşlara tek tek hoşgeldiniz demek istiyorum sizleri ilk toplantıda aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız...



samed seni forumda yeniden görmekten ne adar mes-ut ve bahtiyar oLduğumu anLatamam :) burası Türkiye aLıştık artık.. bürokrasi her zaman heryerde karşımızda... Neyse işini hallettin ve sınıfı geçtin umarım ? yani harcadığın zamana değer umarım... :cat:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
bu topic neden böle 4-5 ci sıraya düştü arkadaşlar....hadi canlanın biraz ya
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
wowowo millet pasta gelio hadi bklm motor anılarınız anlatmaya başlayın yavaştan :Ç
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
tüh be koskoca mt antlya 100.sayfayı yarına bitiremicekmi?ramo sen zaten ümütsiz vakasın sen şöle bişiler döktür..zaten bi sayfa 20 tane alıyo ayrı ayrı ozman sorun yok...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
-antalyalı motorcular hep sıcak olandır.
-antalyalı motorcular misafirperverlerdir.
-antalyalı motorcular herzaman güleryüzlü insanlardır.
-antalyalı motorcular herzaman kaskını takanlardır.
-antalyalı motorcular bastığı yeri titreten motorculardır.
-antalyalı motorcular pakedini cebinde taşımayan adamlardır.
-antalyalı motorcular bisikletle bile karizmayı çizdirmeyen adamlardır.
-antalyalı motorcular hiçbir zaman trafik kurallarına karşı gelmez.
-antalyalı motorcular herzaman gezilere katılan adamlardır.
-antalyalı motorcular rakısına mezesine düşkün adamlardır.
-antalyalı motorcular her ne kadar rakı içselerde alkollü motora binmezler.
-antalyalı motorcular memleketini seven saygı duyan insandır.
-antalyalı motorcular başka motorcuya yardım etmeyi seven insandır.
-antalyalı motorcular RED LINE'den başkasını tanımaz.


antalyalı motorcular kral adamlardır:bounce:

ya beyler biz dün t-shirt ün resimlerini niye çekmedik :)

tişört kimde kaldı dün lewodamı o çeker atar galiba resmini:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
-antalyalı motorcular hep sıcak olandır.
-antalyalı motorcular misafirperverlerdir.
-antalyalı motorcular herzaman güleryüzlü insanlardır.
-antalyalı motorcular herzaman kaskını takanlardır.
-antalyalı motorcular bastığı yeri titreten motorculardır.
-antalyalı motorcular pakedini cebinde taşımayan adamlardır.
-antalyalı motorcular bisikletle bile karizmayı çizdirmeyen adamlardır.
-antalyalı motorcular hiçbir zaman trafik kurallarına karşı gelmez.
-antalyalı motorcular herzaman gezilere katılan adamlardır.
-antalyalı motorcular rakısına mezesine düşkün adamlardır.
-antalyalı motorcular her ne kadar rakı içselerde alkollü motora binmezler.
-antalyalı motorcular memleketini seven saygı duyan insandır.
-antalyalı motorcular başka motorcuya yardım etmeyi seven insandır.
-antalyalı motorcular RED LINE'den başkasını tanımaz.


antalyalı motorcular kral adamlardır:bounce:



tişört kimde kaldı dün lewodamı o çeker atar galiba resmini:silent:


bunLArı nerden uyarLAdın... :) kendin yaptıysan da eLine sağLık :)

Lewo geçen toplantı resimlerini atsın da bi. .sonra tişörte sıra geLir :cherry::mrgreen:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
altını okumadınmı len antlyalı motoruclar kral admlardır....o kadar biyerden buldum burya uyarladım emek vermiş adam yanlış olmasın
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
samed seni forumda yeniden görmekten ne adar mes-ut ve bahtiyar oLduğumu anLatamam :) burası Türkiye aLıştık artık.. bürokrasi her zaman heryerde karşımızda... Neyse işini hallettin ve sınıfı geçtin umarım ? yani harcadığın zamana değer umarım... :cat:

eywlh kardeşm bilirsin en çok eni sewerim:mrgreen:

ya daha kayıt için gitmiştim haftaya cuma tekrar gidecem işalh o sınawdan sonra bitecek okul bende ünv. mezunu olacam :queen:

bu arada tişörtü çok merak etmeye başladım ben bide hepimiz giyip söle bi şehir turu yaptıkmı çok qüsel olacak walla arkadaşlar tisörtün resmi olan warsa eline koysun en azından bizde görelim...
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
hacı bişi mi deidk.. :) ne yanlışı olması :) sen mi yasdın başkası mı onu merak ettim sadece :wiinkk:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
yaw fatih ayıp oluyor ama sanki trabzonlular başkadır alla alla
tüm mt motorcuları yazsaydın bari kıyılıyoyum ama :salut:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
------------------------hatırlatma-------------------------------------




yer:selekler 硲??> saat:20.00 ile 20.30 bulu?lanma)
tarih:23/08/2008

1)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
2)hakan07---hakan--Yamaha YBR 125
3)burak07--Burak--Motoran Torro 100
4)RmzN -- RamazaN - ARorRa SJ 150
5)lewo--levent--Honda Beat 100
6)Muhsin--Honda Cbf 150
7)atos0707 -- ozan -- Yamaha Ybr 125
8)ChݰSet07 ( ErdaL = o𵺠un kankas?t罠
9)darkstorysea(samed)mondial150zc
10)erfer mobylette
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
yaw bu arada ben toplantıda yokum bılıyonuz sız erdala herşeyi ıkı kere solersenız sevınırım :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst