[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
napıyoz cmrtseı...kerem bugun sabah senı gordum yıne dıpgaz ucuyodn...:mrgreen:

bu velet evlendi hala adam olmadı napcaz bu çocukla bilmiom yaw....:queen::queen:

TEŞEKKÜR ederim arkadaşlar ilginize en kısa zamanda geleceğim buluşma yerinize..

ne dmek abi sen gel ama en yakın zmnda olsun mesala bu cumartesi.....sayfamız 100.e ulaşırsa pasta kescez...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
bu velet evlendi hala adam olmadı napcaz bu çocukla bilmiom yaw....:queen::queen:



ne dmek abi sen gel ama en yakın zmnda olsun mesala bu cumartesi.....sayfamız 100.e ulaşırsa pasta kescez...:cat:

Fatih abiiiii o pastayııı bu cumartesi deilde öteki cumartesi keselim yaaaahuuu:queen: biliyon ben bu cumartesi yoqum canım çeker valla :D
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
Selam arkadaşlar bende aranıza katıldım tanışmak buluşmak motorlarla turlamak isterim tabiki kabul ederseniz.....



H.g abi aramısa bu cumartesi bekliyoruss saygılar



ben ::kalbim:: MT ( değerli abilerin gülleri )

Fatih abiiiii o pastayııı bu cumartesi deilde öteki cumartesi keselim yaaaahuuu:queen: biliyon ben bu cumartesi yoqum canım çeker valla :D

BOB sende hiç doymadın doymuyonda haa

bu arada çikholatalı olsun abilern gülleri :mrgreen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
günadın antalya mt hayırlı cumalar hepinize...

burakcım kusura bakma sana yardımcı olmadım..ozan abide biliyo aradım onuda ama oda bişi yapamadı...gerçekten kusura bakma..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
napıyoz cmrtseı...kerem bugun sabah senı gordum yıne dıpgaz ucuyodn...:mrgreen:

hayırdır ne zaman nerde gördün adam bir el sallar bea olm beni düşük hızlarda sadece artcım varken görürsünüz..:cat:

bu velet evlendi hala adam olmadı napcaz bu çocukla bilmiom yaw....:queen::queen:

sen ne diyon lem pembiş olm veledim fırlamayım zibidiyim nolmuş alla alla yha napcazı varmı çekeceniz..


beyler mt antalya groupchat sayfası hizmetinize girmiş bulunmaktadır..

[email protected]
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
------------------------hatırlatma-------------------------------------




yer:selekler 硲??> saat:20.00 ile 20.30 bulu?lanma)
tarih:23/08/2008

1)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
2)hakan07---hakan--Yamaha YBR 125
3)burak07--Burak--Motoran Torro 100
4)RmzN -- RamazaN - ARorRa SJ 150
5)lewo--levent--Honda Beat 100
6)Muhsin--Honda Cbf 150
7)atos0707 -- ozan -- Yamaha Ybr 125
8)ChݰSet07 ( ErdaL = oun kankas?t罠
9)darkstorysea(samed)mondial150zc
10)erfer mobylette


:)



hatırlatmaaaa
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet burak şimdilik otomatik vitesli motorlarla manuel vitesli motorlar arasındaki tek geçiş motorumuza sen sahipsin. bu tekliğinin değerini bil

:)
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
abiLer dün akşam tamirciye gittim.. ön gösterge camının olduu bölümü falan deiştirdim.. benim devir saaati çalışmıyordu ona da baktırdım.. devir saati deişecek dedi.. elindede yokmuş.. canım sıkıldı.. Akşam satmaya karar verdim.. sabahleyin motora bindim işe gelirken o rahatlığı hissedince vazgeçtim yaa.. ne acayip bişey bu motosiklete binmek... ama yine iyi bi fiyatveren olursa satacam :) sahibinden.com a ilanı verdim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst