- Katılım
- 18 Mar 2008
- Mesajlar
- 633
napıyoz cmrtseı...kerem bugun sabah senı gordum yıne dıpgaz ucuyodn...:mrgreen:
bu velet evlendi hala adam olmadı napcaz bu çocukla bilmiom yaw....:queen::queen:
TEŞEKKÜR ederim arkadaşlar ilginize en kısa zamanda geleceğim buluşma yerinize..
ne dmek abi sen gel ama en yakın zmnda olsun mesala bu cumartesi.....sayfamız 100.e ulaşırsa pasta kescez...:cat:
Son düzenleme: