7) Erdal (Artçı)24.08.2008 Pazar Günü GEZİYE KATILACAKLAR:
1)Lewo
2) Hakan07
3)RmzN
4)Atos0707
5)gezgin290(inş bi aksilik olmazssa geliorum..)
6)darkstorysea(samed) (inş bi aksilik olmazssa geliorum..)
bizede yer varmı listende yamanjet italjet dragster 180cc :flower::flower:
kaç paraydı yahu unuttum
arkadaşlar cumartesi sabah saklıkent üzerinden bahtılıya çıkmaya çalışacam inşallah tekerlerker bu zorlu tırmanış için sorun yaratmazlar. keşif olayı güzel olur da tüm motorsikletli arkadaşlar için sorun çıkartmayacağına karar verirsem cumartesi günkü toplantıda bu güzergahı oylamaya çıkartırım. yok zorlu bi parkura denk gelmişsem diğer katılımcıların sunularını dikkate aldırıp oylatırım. malum gezeceğimiz yer benim çöplüğüm olduğu için çöplüğümden içeri girince belirlenmiş kurallar çerçevesinde ehliyete göz yumulur. bilgilerinize
dml arkadaş eğer toplantılarımıza katılmak isterseniz buyrun toplantılarımız tüm katılımcılara açıktır. tarih yer ve saat topic üzerinde yer almaktadır. yalnız kalacağınızı düşündüğünüz anda yada gördüğünüz anda hiçbir açıklama yapmaya gerek duymadan toplantımızı terk edebilirsiniz