[Antalya - MT]

dml

Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
23
aramıza hoşgeldin kusura bakma biz ekibi yeni kurunca bazı şeylerle uğraşıyoruz basın yayın gazete röortaj sticker tişört o yüzden arkadların bende dahil olmak üzere younuz.eğer toplantıya katılmak istersen bekleriz...sıcak bir ortam çaybahçesinde oturup çayımız içip bazı konuşcağımız konuları konuşuyoruz.ve isteğe bağlı antalya turumuzla toplantılarız sona eriyor..bir kaç kızımız daha vardı gelecez dediler ama hiç gelmediler sende onlardan değilsindir umarım...daha sosyal ve ciddi bir ekibimiz olduğunu anlatmak ve izah etmek dahada iyi olur...tekrar hoşgeldin:rendeer:

teşekkür ederim ama ben gelcem demiyorum :pale: ama birgün katılmak isterim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşların da tarif ettiği ve benimde belirttiğim gibi kendini yalnız hissettiğin yada hissedeceğin anda toplantıyı terk edip gitmekte özgürsün. ama tavsiyem eğer önyargı ile yaklaşıyorsan toplantılarımızdan birisine katıl zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın bile. sen de bizden birisi olacaksın ve gerek bize gerek se diğer arkadaşlara tavsiyelerde bulunacaksın. sevgiler, saygılar
 

dml

Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
23
arkadaşların da tarif ettiği ve benimde belirttiğim gibi kendini yalnız hissettiğin yada hissedeceğin anda toplantıyı terk edip gitmekte özgürsün. ama tavsiyem eğer önyargı ile yaklaşıyorsan toplantılarımızdan birisine katıl zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın bile. sen de bizden birisi olacaksın ve gerek bize gerek se diğer arkadaşlara tavsiyelerde bulunacaksın. sevgiler, saygılar

teşekkür ederim anladım inşallah birgün bnmde katılma fırsatım olur :cat:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30 ağustos toplantısına katılımını canı gönülden diliyoruz
 

dml

Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
23
ALdınmı cevabını damla demek öle bana dediğin gibi yok omotorcuların yanında ne işin var senin okadar erkek kızmı konuşuyosunz vb. gibi düşündüğün şeylerinin burda olmadığını anladınmı
umarım anlamışsındır

daha fazla konuşmiyim...

erdal bunları burda konuşmayalım istersen burası bizim için ayrı bi alan deil bi sorun varsa biliosun nerden konuşman gerektiğini.. bn de buraya takılmaya başladım çnkü ilgimi çekiyo bazı konular senin için sormadım istersen bi msn aç maillerine bir bak ilk etapda böle düşündüm evet ama burda okudukça konuları neler yapıldığını fikrim değişiyo
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdal aile içi tuzunuzu biberinizi isterseniz özelden tartışın.


bu grupta hiç kimse gruptan doğan ayrıcalıklarını bayanlar / erkekler üzerinde kullanarak değişik isteklerini yerine getiremezler. bu düşüncede olan arkadaşlar varsa en baştan bu tarz istenimlerin olamayacağını öğrensin ve eğer istekleri bu doğrultudaysa grubumuzu terk etsinler. yarın bi gün hayatımızı paylaşacağımız insanları gruba dahil edeceğiz ve bu tarz istenimleri olan kişileri aramıza görmekten pek memnun olmayacağız. bilgilerinize
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadşlar lütfen topiği yalan rüzgarına çevirmeyelim...erdal aslanım koçum oğuzla ikiniz bitnesiniz gözümde ama çıkar şurdan biri bi laflar söler sana ve kız arkadaşına bende dayanamam o kişiyi paralarım burda...boşverin burda tartışmaın siz...
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdal bu tarz konuşmalar sadece sana değil etrafındaki arkadaşlarına da zarar verebilir. bu konuşmalarını gençliğine tecrübesizliğine veriyorum. lütfen burda geçen bikaç mesaj yüzünden kimse ile ilgili kötümserliğe karamsarlığa ve yanlış duygulara kapılıp fevri hareketler yapma. bir kelime konuşmak için en az 24 saat düşün ve sonra konuş o kelimeyi. şimdi her ikiniz de en az 24 saat düşündükten sonra YÜZ YÜZE bazı şeyleri konuşun. bu meseleyi de ne biz okuduk ne de siz yazdınız. hayatınızda sonradan pişman olacağınız hiçbir şey yapmayın ve yaılmasına da izin vermeyin. benim mesaim bitti ve evime gidiyorum. yarın inşallah daha güzel bi güne uyanıp bu tarz sorunları topic de okumayacağım. sevgiler, saygılar
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
yer:selekler çarşısı önü
saat:20.00 ile 20.30 buluşma(toplanma)
tarih:23/08/2008

1)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
2)hakan07---hakan--Yamaha YBR 125
3)burak07--Burak--Motoran Torro 100
4)RmzN -- RamazaN - ARorRa SJ 150
5)lewo--levent--Honda Beat 100
6)Muhsin--Honda Cbf 150
7)atos0707 -- ozan -- Yamaha Ybr 125
8)ChİpSet07 ( ErdaL = oğuz un kankası ) artçı
9)darkstorysea(samed)mondial150zc
10)


(hatırLataım dedim... )
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
105
yer:selekler çarşısı önü
saat:20.00 ile 20.30 buluşma(toplanma)
tarih:23/08/2008

1)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
2)hakan07---hakan--Yamaha YBR 125
3)burak07--Burak--Motoran Torro 100
4)RmzN -- RamazaN - ARorRa SJ 150
5)lewo--levent--Honda Beat 100
6)Muhsin--Honda Cbf 150
7)atos0707 -- ozan -- Yamaha Ybr 125
8)ChİpSet07 ( ErdaL = oğuz un kankası ) artçı
9)darkstorysea(samed)mondial150zc
10)


(hatırLataım dedim... )

bizede yer varmı listende yamanjet italjet dragster 180cc :flower::flower:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Tabikide bekleriz sizleride.Amacımız zaten motorsiklete gonul verenlerın bırlıkte olması ve guzel bır dostluk ortamı yaratmak.

Bu arada Akşam gazetesınden Okan DİLEK ile görüştüm. Deniz kenarı bır yer olursa röportaj yapacağımız yer daha ıyı olur.denızıde çekmek ıstıyorum sn bır yer araştır,mesala atatürk parkı gıbı.

Bence tranvayın son duragı varya varyanttakı orası guzel olur gıbı. gıdıp bakmam ve resım cekmemlazım tabı bakalım resım cekınırken manzarada cıkıcakmı. yada Gazetecı okan dılek ın dedıgı gıbı ataturk parkı içi. yalımda aklıma geldıde Yalım tayfası sanmasınlar ımaj kotu olur.yınede bakmak lazım.

Sizin varsa aklınızda bır yer arkamızda fılan denızınde gorunecegı yer soyleyın.
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Fotoğraftan anLayan sensin Lewo.. nerde güzel çıkrız :) ama yaLım konsunda hakLısın... yaLımın imaıjı pek sağLam değiL... neyse.. başka fikri olan varsa söylesin tai.. yada toplantıda da konuşabilirs. :cat:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
yer:selekler çarşısı önü
saat:20.00 ile 20.30 buluşma(toplanma)
tarih:23/08/2008

1)gezgin290--fatih--kanuni hussar 125
2)hakan07---hakan--Yamaha YBR 125
3)burak07--Burak--Motoran Torro 100
4)RmzN -- RamazaN - ARorRa SJ 150
5)lewo--levent--Honda Beat 100
6)Muhsin--Honda Cbf 150
7)atos0707 -- ozan -- Yamaha Ybr 125
8)ChİpSet07 ( ErdaL = oğuz un kankası ) artçı
9)darkstorysea(samed)mondial150zc
10)erfer mobylette :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst