- Katılım
- 22 Tem 2008
- Mesajlar
- 23
aramıza hoşgeldin kusura bakma biz ekibi yeni kurunca bazı şeylerle uğraşıyoruz basın yayın gazete röortaj sticker tişört o yüzden arkadların bende dahil olmak üzere younuz.eğer toplantıya katılmak istersen bekleriz...sıcak bir ortam çaybahçesinde oturup çayımız içip bazı konuşcağımız konuları konuşuyoruz.ve isteğe bağlı antalya turumuzla toplantılarız sona eriyor..bir kaç kızımız daha vardı gelecez dediler ama hiç gelmediler sende onlardan değilsindir umarım...daha sosyal ve ciddi bir ekibimiz olduğunu anlatmak ve izah etmek dahada iyi olur...tekrar hoşgeldin:rendeer:
teşekkür ederim ama ben gelcem demiyorum
Son düzenleme: