[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ben derım kı gazete ıcın cekımlerde aramızda bayan arkadaşlarda olsun. hem sempatik olur görenler ıcın hemde ne kadar medenı oldugumuzu bayanlarada yer oldugunu gosterır. hemde Seviyemzı bellı eder. malum kız arkadaşlarıylada katılmak ısteyenler olucaktır gazetede gordukten sonra.Bana kalırsa imkanı olan yanında o gun kız arkadaşınıda getırsın,yada rica etsın o gunluk.

Çekim günü ayna takmayanlar varsa o gun bulundurmalı aynalarını.Ve kalabalık görünmemiz lazım.motorsıkletli yada artçı olarak sayımız fazla olmalı.Resme bakınca ınsanlar ''2-3 kısı'' demesınler. Güçlü görünmek lazım.

güsel fikir lewo ne kadar kalabalık o kadar reklam oluruz....ben kız arkadaşıma rica edereim gelir...kız arkadaşı olanlar getirebilirse sayı olarak ikiye katlarız....
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
güsel fikir lewo ne kadar kalabalık o kadar reklam oluruz....ben kız arkadaşıma rica edereim gelir...kız arkadaşı olanlar getirebilirse sayı olarak ikiye katlarız....

bende soylrım bızımkıde gelır..akamda gelıcek zaten .mecbur yanımda olucak malum toplantıdan sonra berabereız.
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
samet abi sen ne diyon 15 gunluk motor turu yapıcaz bız daha baslangıç bunlar :cherry::queen:

olm okadar para nerden bulcaz lan batudan motoru kiralamak için günde 10 ytl 15 günde 150 ytl :queen: :D:D:D:D:D:

redsoldiers2007adamzh4no8.jpg
O OOOO OOOOOOO lewo abi buraya yumruk havaya =)


buraları buraları o bir başka A.S bambaşkaa

_____________________________________________________________
____**__________*****______**______**______*********_______
____**__________*****______**______**______*********_______
____**__________**__________**_____**______**_____**________
____**__________****________**_____**______**_____**________
____**__________****_________**____**______**_____**________
____**__________**____________**___**______**_____**____ ____
____******______*****_________**__**______**********________
____******______******___________**_______**********_________
______________________________________________________________



Alıntı değildir tamamen kendi tasarımım para ile değil bi tatlı söz ile yaparım :p ::xblink::::160::
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
kendim söktüm walla kutuyu çıkardım taktım hava filtresini ses güsel oldu preformanstata dehişiklik var daha ii gidio alet :queen:
sıcaktata çekilmiyoooooo walla tamir fln S:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
ii akşamlar arkadaşlar mesaideyim basım arıyo walla ne bitmez baskıymıs anlamadım :S:S
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
gene sustu herkes yaw..nerdesiniz arkadaslar ? :silent:

susmak mı :queen: benım gıbı mt antalya cı varken ha :cherry:
hort :p
erdalla ben geceleri ortaya cıkarız ha :mrgreen:
ya hu benım uykum geldi yarın abımın dıreksıyon sınavı mı neyı varmıs oraya gıtcez

günaaaaayyyy dınnnn uyanun bakıyımmmm :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın arkadaşlar bu gün dünden daha yoğunum
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
günaydınnnnn MT



ERDAL

sabah oldu ozo ile biz yatar :D geceleyin çıkarız yine :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadaşlar günaydın iş arıyorum aklınızda olsun..elektrik proje çizimi iş yerrinde sorunlar var...çıkıcam...:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst