[Antalya - MT]

Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
abi bizim topic maşallah canavar gibi :queen:

beyler akşam ben toplantıya allahtan bi manilik olmazsa gelecem we yanımda stikırlarda olacak

gelirken herkez motorlarını yıkatıp gelirse sevinirim en azından stikır yapışacak yerleri temizleyelim....
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yağmur bulutları toplanmaya başladı. buradan göründüğü kadarıyla şehrin üzeri de bulutlu aman üzerinizde yağmurluk eldiven olsun. buluşmadan sonra sağnağa yakalanırsak üşütüp hasta olmayalım. malum gün hastalık günüdür. bilgilerinize

:)
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
arkadaşlar yağmur bulutları toplanmaya başladı. buradan göründüğü kadarıyla şehrin üzeri de bulutlu aman üzerinizde yağmurluk eldiven olsun. buluşmadan sonra sağnağa yakalanırsak üşütüp hasta olmayalım. malum gün hastalık günüdür. bilgilerinize

:)

wallaa ben t-shirtLe geLicem sanırım :) IsLanırsak da yapacak bişi ok.. rahmettir.. berekettirr.. :)
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gideceğin mesafe uzun ama yolda ıslak kalırsan görürsün rahmeti :)
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
MT AntaLya 2. OLağan TopLantısına ait iLk FotoLAr... (Lewo dan önce Burda :) )

dscn1653ke4.jpg



dscn1655vx0.jpg


dscn1654az2.jpg


dscn1652yv4.jpg


LewoninkiLer kadar profesyoneL değiL... ayarını da tam yapamasak da.. iLk sonuçta :) Anında baskı bu kadar oLuyo :p
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
ben de anLamadım.. moduunu ayrLayamadım sanırım... makinede güzel gözüküyordu ama... :silent: neyse idare edelim.. Lewo nunkiler gelinceye kadar... :)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
arkadaslar gecen hafta antalyadayım we ısınızın cok zor oldugunu anladım cunku antlyada cok motor war gorduklerımın coguda kasksız we dıkkatsız kullanıyorlar ama arabalar onlarda cok daha dıkkatsızler otogardan cıktım taksı ıle arkadan ıkı ambulans gelıyo dedım kaza olmus heralde bı baktım 2 kısı yatıyo yerde sonra ılerı baktım motor arabanın altında resmen scooterdı kask dumduz olmmus cın malıydı gaba we taksıcının anlattıgına gore yarısıyorlarmıs scoterllar ana yolda yarısılırsa normaldır zaten arkadaslar lutfen sız dıkkat edın cunku arabalar sıkıstırmak ıcın kapısıyomus gıbı geldı bana antalyada :) ama yınede cok mutlu oldum nereye baksam motor goruyodum cunku we coguda honde beat ti daha cok mutlu oldum :p :D
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
gelecek haftakı cumartesıye kalmaz eklerı canım gecıkmez fazla::151::

bua rada tısortler ıcına cele etmıyelım. bızım grafıker teyzeoglu ıle konustum sızden sonra uyugn bırşeyler yaptırırız dedı. hatta tısortlerı sız getırın daha uygun olur dedı. pazartesı detaylı konusurum. tısortlerın ornegını bana msn dne yada maılle atında gosterıyım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst