[Antalya - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


tshirt in ön yüzü böyle olsun..



sırt kısmı böyle olsun..

abi bence yanyana bastıralım dicem ama bi denemem lazım....
bizim logo önde ufacık abi...arkada büyük logo yapmassak olmazki...

isterseniz bu logoyu motorlara çıkartma yaptıorsak olmazmı...veya 2 tişört yaptırcaz birinde bizim logo birindede bu logo olcak abi...

fatihe katıLıyorum.. benim fikrimde bizim logo büyük ve arkada hoş durur.. hem belli ederiz.. rekLamımız oLur... diğer resimde hoş.. ama onu başkaları yapmış.. bizimLe alakalı değil ve genel bişey.. onu kaska yada motorsiklete yağıştırma olarak yada kollara falan olabilir...

ama bizim logo büyük ve arkada durusa daha hoş olur kanısındayım..:cat:

bencede bizim logo arkada olmalı diğer logoyu nere olsa yapıştırırz...motora kaska nere olursa olur o logo...



son hali gibi şimdilik...

arkadaşlar büyük ihtimal logomuz böle olmıcak ama bugün yeni logoların resimlerini siteye eklicem....çünkü bu logolar tişörtte dağıtıyor demiş olayımda...yine aynı şekil logomuz ama...çizim tarzı karakalem tarzı bir logo....görünce inş beğenirsiniz.


beyler madem öyle diyorsunuz bende fikrimi söyleyeyim şimdi sırtımıza MT antalya logosu sırtımızı kaplayacak şekilde olsun ön tarafada göğüsün sol kısmına küçük logo ve isim yada nick yazdıralım sticker konusuna gelincede logomuz olsun isteyen sonra gider motoruna nick yazdırır efendime söyleyim tshirtler kaliteli malzemeden bastıralım naylon gibi tshirt terletir penye gibi birşey bakalım beyaz ve siyah olmak üzere 2 seçeneğimiz var başka renkler o kadar güzel durmuyor isteyen gündelik giyer isteyen sadece buluşmalara gelirken peşin söyleyim ben 2 renk de alacam motorumun en görünür yerine sticker yapıştıracam sonra asortik bir yere nick yazdıracam kaskıma sticker yapıştıramam çünkü dün gidip oğuz motordan 85ytl ye ls2 cartoon kask aldım fatih herşeyde öncü olduğun için sana minnetarım birde birbirimizi sıkı sıkı savunsak tutsak bak o zaman ne çok ün yaparız:p son koyduğunuz logodaki tarih www.motosiklet.net yazsın altına mt nin kuruluş tarihi yazsın çünkü 2008 dediğimizde bize yeni yetme gibi bakacaklar sitemizin tarihini kullanalım herkes aynı yere aynı stickeri yapıştırır aynı tshirt i giyer trafikte yanyana veya arka arkaya seyir ederiz millet gıpta ile bakar yanlız tshirt ler sırtımızda iken trafik kurallarını çiğnemek yok 2 dakka geç gidin adımızı duyurmadan karalamıyalım..
eğer hatundan izin koparabilirsem bu haftaki buluşmaya gelicem..:cat:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
06bluedragger ın 10:08 'de söylediklerine katılıyorum nick konusu da sanki hoş durdu t-shirt üzerinde. yeni katılan elemanlar dışarıdan ilk defa görenler kim olduğumuzu daha net farkederler. dün 15:18 de Gezgin290 'ın söylediklerine de katılıyorum bi de karakalem çalışması halinde görebilirsek logomuzu belki t-shirt ün sırt tarafında daha hoş gözükür renkliden ziyade siyah-beyaz hali. göğsümüzde muhakkak renkli logomuz olsun kolların birinde katilimiz olmayın baskısı olaiblir diğerinde rütbe olabilir.
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
kerem biliyosun sıkı dostuz ama şunu söyliyim ben bu işte öncü olmaktan kesinlikle şikayetçi değilim koşa koşa giderim bu yol uğruna ama benim demek istediğimde en azından bi buluşalım herkes gelsin 5 dk olsun yani böle sitede o olsun bu olsun yazmaktan sıkıldım...yani oturalım konuşalım tişörttür stickerder bu logo yu bikere yaptrıcaz abi ciddi ciddi bi toplanalımda konuşalım...ben cumartesiye bir kaç çeşitte bu logonun sticker baskı olarak getircem...ozman tişörte kararlaştıralım abi...yani biri bana destek olsun tek başıma iş çıkışı reklamcıya koştur baskıcıya koştur zor oluyor abi beni anlıyosundur umarım....
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezgin290 haklısın tüm işleri senin üzerine yıktık sen koşturmaya çalışıyosun. bi buluşsak topluca bi karara varsak o karar üzerinden bi arkadaşı görevlendirsek o yaptırsa çok daha güzel olacak. o zaman bu cumartesi kim gelirse o karar verme hakkına sahip olsun gelmeyenler de verilen kararı uygulasınlar desek nasıl olur. bluedragger kesin izin kopar ve gel derim ben zaten oturup bi çay kola içme zamanında tartışıp oy birliğine varıp verilen kararı bi an önce uygulamaya geçirmemiz çok doğru olacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
abi üstüme yıkma değil olay dediğim gibi ben bu durumdan şikayetim yok ama farkındaysanız 1 aydır şu olsun bu olsun derken günler geçio..yani anlatmak istediğim sanalda karara varamıyoruz bir türlü o yüzden herkes gelmek şartıyla yani en azından şu işe önem verenler bi toplansak diyorum....karara öle varsak herkes fikrini orda sölese...
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
82
bencede.. burda yazmaLa oLmuyor.. icrata geçmeliyiz.. o yüzen c.tesi akşamı buLuşaLım.. mekanımız beLLi mi ? saat 19:19:30 arası sanırım ama.. yer oalrak nerde topLanacağız ?
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu cumartesi varılan karardan sonra uygulamaya geçelim muhakkak ben de sıkılmaya başladım olaylardan çözüme kavuşturalım ve uygulayalım. bu hafta sonu buluşacak kişiler kurucu olacaklardır diyelim mi
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
evet arkadşlar cumartesi ben bir kaç baskı örneği ile karşınızdayım...artık hangisine karar verilirse...cumartesi saat:8 ile 8,30 arası gelme saati...seleklerin önünde buluşuyoruz...daha sonra bir çaybahçesinde oturup konuşuyoruz mutlaka gelin arkadşlar ama mutlaka....
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
slm arkadaşlar bende bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ama çeşitli nedenlerden dolayı 1 senedir fırsatını bulup siteye giremiyordum. heralde bu cumartesi bi buluşma düzenleniomuş bende bu organizasyona yardımcı olmak istiyorum motorlara stikır işlerini haledebilirim en azından yönlendirebilirim cumartesi belirlenen yerde belirlenen saatte buluşmak dileğiyle...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
slm arkadaşlar bende bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ama çeşitli nedenlerden dolayı 1 senedir fırsatını bulup siteye giremiyordum. heralde bu cumartesi bi buluşma düzenleniomuş bende bu organizasyona yardımcı olmak istiyorum motorlara stikır işlerini haledebilirim en azından yönlendirebilirim cumartesi belirlenen yerde belirlenen saatte buluşmak dileğiyle...

aramıza hoşgeldin darkstorysea inş cumartesi gelirsinde artık sayıca çoğalırız..seni aramızda görmekten çok mutlu olcaz....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
06bluedragger ın 10:08 'de söylediklerine katılıyorum nick konusu da sanki hoş durdu t-shirt üzerinde. yeni katılan elemanlar dışarıdan ilk defa görenler kim olduğumuzu daha net farkederler. dün 15:18 de Gezgin290 'ın söylediklerine de katılıyorum bi de karakalem çalışması halinde görebilirsek logomuzu belki t-shirt ün sırt tarafında daha hoş gözükür renkliden ziyade siyah-beyaz hali. göğsümüzde muhakkak renkli logomuz olsun kolların birinde katilimiz olmayın baskısı olaiblir diğerinde rütbe olabilir.

ozanım bu konuda hemfikiriz şimdi tişört sırtında kocaman logomuz göğüsünün sol kısmında nick yada MT yazacak omuzlarımızda belirgin şekilde katilimiz olmayın olacak nakış işine girmeyelim astarı yüzünden pahalı olur kaliteli baskı yeterli olacaktır rütbe konusuna gelince hepimiz alçak gönüllüyüz kimse kimseden üstün değil ama kurucular biz olduğumuz için ilerde yeni katılan arkadaşlar bize saygı göstereceklerdir sırtımızdaki logonun altına site internet adresini yazarız nick olayı kafamıza yatarsa hoş durur pahalıya kaçarsa ayrı ayrı tişörtlerde ayrı ayrı isimler fiyatta artış gösterirse bu fikirden vazgeçeriz herkesde aynı tişört olur hatta shark marka mont alırız tanesi 180 ytl idi onun üzerine nakış çalışması yaptırabiliriz (kış için) shark marka mont diğerlerinin içinde kaliteli ve ucuz olarak yer alıyor neyse mont işi bi beklesin kışa daha çok var motorlara istersek numara veririz..

kerem biliyosun sıkı dostuz ama şunu söyliyim ben bu işte öncü olmaktan kesinlikle şikayetçi değilim koşa koşa giderim bu yol uğruna ama benim demek istediğimde en azından bi buluşalım herkes gelsin 5 dk olsun yani böle sitede o olsun bu olsun yazmaktan sıkıldım...yani oturalım konuşalım tişörttür stickerder bu logo yu bikere yaptrıcaz abi ciddi ciddi bi toplanalımda konuşalım...ben cumartesiye bir kaç çeşitte bu logonun sticker baskı olarak getircem...ozman tişörte kararlaştıralım abi...yani biri bana destek olsun tek başıma iş çıkışı reklamcıya koştur baskıcıya koştur zor oluyor abi beni anlıyosundur umarım....

fatikan geljem olm bi isin kopartiim bu logo işi olsun tişört işi olsun hepisini konuşmk için sisleri öslediğim için geljem hatuna yalvarmaya bugünden başliiim..:queen:

Gezgin290 haklısın tüm işleri senin üzerine yıktık sen koşturmaya çalışıyosun. bi buluşsak topluca bi karara varsak o karar üzerinden bi arkadaşı görevlendirsek o yaptırsa çok daha güzel olacak. o zaman bu cumartesi kim gelirse o karar verme hakkına sahip olsun gelmeyenler de verilen kararı uygulasınlar desek nasıl olur. bluedragger kesin izin kopar ve gel derim ben zaten oturup bi çay kola içme zamanında tartışıp oy birliğine varıp verilen kararı bi an önce uygulamaya geçirmemiz çok doğru olacak.

hacı hatundan bi isin kopartiim geljem sös falla sös..:cat:

katılımcılar :
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__(ismini bilmiyorum çok özür dilerim):salut:
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__(ismini bilmiyorum çok özür dilerim):salut:
7: ???
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
darkstorysea aramıza hoşgeldin cumartesi akşam 8 - 8:30 gibi seleklerin önünde buluşuyoruz seni de aramızda görmek isteriz
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
:

katılımcılar :
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093:ali__yamaha__ybr_125
7: ??


gelecek olanlar alıntı yaparak sıradan isimlerini ekleyebilirler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
katılımcılar :
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8:
9:
10:
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
katılımcılar :
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: RmzN__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8:
9:
10:

DüzeLtme Artık Basa_BeLa = RmzN :p
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
katılımcılar :
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buluşma yeri: selekler çarşısı önü
buluşma tarihi: 09 / 08 / 2008 cumartesi
buluşma saati: 20:30

katılımcılar :
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:
11:
12:
13:
14:
15:

ooo baya katılımcı görüyorum gelmeyenin ayakkabısı yırtılsın..:p
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
eee motorun olanların tekeri patlıcak artçı olanlar ne olcak:queen:

ya patron şöle bir fkirim var şöle bi bakalım katılımcı olupta siteye giremeynelereözel mesaj atalım.. olmazssa eski üyelere değilde şu bi 10 sayfa öncesinden veya 7-8 sayfa öncesinden bakalım özel atalım belki siteye girme imkanları olmuyodur msnsi varsa ordan atalım nediyosun...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee motorun olanların tekeri patlıcak artçı olanlar ne olcak:queen:

ya patron şöle bir fkirim var şöle bi bakalım katılımcı olupta siteye giremeynelereözel mesaj atalım.. olmazssa eski üyelere değilde şu bi 10 sayfa öncesinden veya 7-8 sayfa öncesinden bakalım özel atalım belki siteye girme imkanları olmuyodur msnsi varsa ordan atalım nediyosun...

olar tabe pembişim..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst