ozanım sağolasın daha doğru dürüst tanışamıyoruz ama sağolasın küçük bi muhabbet etmemize rahmen kalkıp geldin ALLAH razı olsun senin balkonda şarampol deki kaçak binaların balkonları gibi:queen:
resimleri için tekrar tekrar teşekkürler hepinizi çok seviyorum hatundan izin alabilirsem buluşmalara katılırım:queen: kendinize çok iyi bakın tekeriniz düz bassın..
bırader ben gıderken kereme bız gıdıyoruz dedım...tam kalkarken kızın bırı sanki gıtme der gıbı gozumn ıcıne baktı..o an kalktıgım ıcın pısman olmadım deıl ama bız gıdıyoz dedık bı kere keske tanıssaydık ama baska bı sefere artık...keremde az deıl ha dansoz gıbı kıvır kıvır..:mrgreen: neyse kardeslerım hafta sonu bı bulusma ayarlayalım..Allah'a emanet olun.....kerem tekrar hayırlı olsun kardesım...
olm tam kazanovasın hee adam hem ziyaret hem ticaret ayarlardı kızı hatta elinizi çabuk tutardınız bizim düğün çifte düğün olurdu düğün masrafının yarısını sana ödetirdim bana 200 ytl ye mal oldu 100 ünü senden alırdım nolcek taş attında kolunmu yoruldu..
olm ben diplomalı dansözüm sen bilmiyon..:queen:
keşke görüşseydik neyse artık madem kız baktı ne gidion orda takıl biraz daha tanışır giderdin...:queen::queen:
abi resimlerdeki pembe tişörtlü şebek ben oluyorum yani(gezgin290)....diğer hafif saçları dökülmüş birazda göbekli abimiz ozan abimiz oluyor (yani atos0707):queen::queen:
pembeli şebelebelettin oyun bilmem oynamam irezil etme beni dedi herif benden güzel kıvırdı fatihim ALLAH razı olsun düğünde damat tarafından ozan sen babam yani 3 ünüz vardı başka kimse yoktu babam senle yan yana çekindiğimiz fotoda senin arkandaki adam neyse siz geldiniz ya o yeter bide karşılıklı göbek attık oh ohhh yandan kıvır ozanım yapıştır tükürüklü banknotları yeşilliklerden olsun mavilikler baş tacımızdır oh ohhh yandan kıvır..
gelen herkeze teşekkürler ederim hepinizden ALLAH razı olsun..
ya kerem k.bakma kardeşim bu mutlu gununde yanında olamadım.Valla gelmek çok istıordum ama malum biliorsun iş-güç var işte.16:00-24:00 çalışıorum o yuzden gelmedım yksa sabah çalışşam gelirdim biliorsun yani.Neyse kardeşim sana hayatında mutluluklar dılıorum bi an önce çoluk çocuga karışırsın inşallah.Darısıda bizlerin başına....
Beyler bu önümüzdeki hafta kendi aramızda buluşma ayarlıyoruz.Hafta içi olucak bu buluşma.Herkezin haberi olsun.Msndekilerde birbirine haber versinler.Buluşma gününü yarın yazacam buraya haberinz olsun tekrar...
sie hıyar ağası bundan sonra senin ALLAH bir dediğine inanırım geljem geljem dedin kıçını yırttın sonra kerem iş var gelemiyom dedin zırto topik kavuk dünkük sen görürsün..
iyi dileklerin için sağol darısı başına..:queen:
BeyLer bu pazar Sanırım EhLiyet direksiyon sınavı var.. ? 03.08.2008 (pazar) geçenlerde konuşmuştuk.. biLen arkadaşLar biLiyor.. Bu pazar sınav yerinde buLuşma oLayına ne dersiniz.. zaten girecek oLanLar oradaoLacak biz de oraya gidip.. biras sohbet edip, arkadaşLarımıza destek oLuruz... :cat: (cevapLarı bekLiyorum...)
Bu arada Kerem kardeşim.. HayırLı, uğurLu, sağLıkLı, huzurLu ve de mutLu bir ömür diLiyorumm...!! :wiinkk:
sağol kardeşim darısı başınıza..:cat:
vay be arkadaşlar sonunda resimdede olsa sizleri görebildim napalım bunada şükür
keremin kardeşim tekrar tekrar hayırlı olsun ALLAH bir yastıkta kocatsın yastığı yıkayın ama
gezginim en alttaki logo iyi gibi sanki bayrak yukardan aşağı olsa nasıl olur acaba
ozanım yaşlısın göbeklisn işte ne kızıyon :queen:
lordum keşke sende burda olsaydın neyse artık bizim tayfadan baskasının düğününe gelirsin..
valla bir yastıkta bunamadan başımın etini yicek gibi..:queen:
arkadşlar hafta sonuna giriyoruz...herkese öncelikle iyi hafta sonları diyorum...
şimdi ilk logoyu bastırıyoruz...bi tane adi sitckerlardan bastırdım...güsel görünüyor..tabi adi dediğim tüpçülerin sucuların yapıştırma stickerları...nese onu hallediyoruz artık...ilk logo basıma giriyor...birde ben başka çok hoş logo buldum...ekliyorum..
buda hoş bişey bence...
http://www.dys.tr.gg/DYS-GRUP-AMBLEMİ-k1-LOGOSU-k2--VE-FLAMASI.htm
arkadşlar bide şu linki incelermisiniz rica etsem....
fatik tişörtlerimizin sırt kısmına bunu yapıştırsak ya..kocaman sırtımızı kaplayacak şekilde..:cat::cat::cat:
hadi bakalım tek tekerciler sınavda başarılar size faruk sana diyorum iyi dinle bak sınavda drift yapma,teke kalkma,lastik yakma,bak geçen gaztelere çıkmışsın R6 sollamışsın adam seni şikayet etmiş...yapma olmasın böle şeyler...işin şakası inş yüzünüz kara çıkmaz gençlik...hadi ALLAH utandırmasın...:cat:
bakın bakem gençlik...
tshirt in ön yüzü böyle olsun..