- Katılım
- 18 Mar 2008
- Mesajlar
- 633
pırtlayarak bende size yetişirim..:mrgreen:
usta mobiletlemi gelionda pırtlıcan:queen::queen:
pırtlayarak bende size yetişirim..:mrgreen:
usta mobiletlemi gelionda pırtlıcan:queen::queen:
dedımya konvoyu ben cekerım acımam hıc...,,,,,,,,,!!!!!!!
selamunaleyküm millet nabersiniz teşkilatı kurmuşsunuz gibi hayırlı olsun diyeyim
bence başlayalım yapmaya isterseniz bi örnek vereyim (foto) size yarın tofaş otomobil sporları ve antalya wrc şampiyonası için bastırılan t-shirt fotoğrafını yarın ekleyeyim bi inceleyin eğer sorun olmayacaksa o tarz bişeyler olabilir olmazsa da sadece göğüs kısmında logomuz ve arkada www.motosiklet.net yazısı benim için de uygundur yalnız foto için yarını beklemek lazım bilgilerinize. düğüne motorla gelemem ama arabayla gelirim akşam saat kaçta orda olsak iyi olur? şimdiden söyleyeyim hadi kalk oynayalım demeyin sakın OYNAMAM
![]()
ewlenen sensin sen oynayacaksın elin mahkum ben el çırpsam da kabul olur herhalde
![]()
selamunaleyküm millet nabersiniz teşkilatı kurmuşsunuz gibi hayırlı olsun diyeyim
millet duyduk duymadık demeyin bu perşembe düğünüm var herşey alel acele oldu hepinizi bu perşembe şarampol durağının karşısındaki kaplan pastanesinin yanındaki yoldan girince real alışveriş merkezine giden yol üzerinde saat: 20:00da mahalle arasında yapılacak olan düğünüme beklerim gelenlere yada gelmeyenlere şimdiden teşekkür ederim..
eee skullhunter evlenirde 06blue kraker boşmu durur bende evlendim hepinizi bekliyorum..:queen:

durun bakayım kim evleniyor nasıl evleniyor kimden destur almış
kerem ne iş
Allah mesut bahtiyar etsin. Senin adına çok sevindim.
KEREM KARDEŞİM DÜĞÜNÜN ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.TEBRİK EDERİM:rendeer:
DEMİRGURSEL
millet bide bu logoya bakın bakem bence böle daha hoş oldu....tabi amatör acele ile yaptım...yazıları beyaz olabilir ben siyah denedim sadece..sizinde düşüncelerinizi bekliyorum kenarları bozuktur fazla incelemeyin çünkü dediğim gibi ölesine acil bi çalışma bu...
diğer grupları gezdimde yine adamlar alemlerden alemlere akmışlar vay anasını be...evet kemik grup size sesleniyorum eğer bu logoda karar kıldıysak
keremin düğününden hemen sonra bastırıyoruz.....kabul edenler etmeyenler kabul edilmiştir...:cat:
