[Antalya - MT]

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
gelırız gelırız aybedıyon senın dugunde konvoyun onunde ben varım...:p
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
selamunaleyküm millet nabersiniz teşkilatı kurmuşsunuz gibi hayırlı olsun diyeyim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet duyduk duymadık demeyin bu perşembe düğünüm var herşey alel acele oldu hepinizi bu perşembe şarampol durağının karşısındaki kaplan pastanesinin yanındaki yoldan girince real alışveriş merkezine giden yol üzerinde saat: 20:00da mahalle arasında yapılacak olan düğünüme beklerim gelenlere yada gelmeyenlere şimdiden teşekkür ederim..

eee skullhunter evlenirde 06blue kraker boşmu durur bende evlendim hepinizi bekliyorum..
:queen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence başlayalım yapmaya isterseniz bi örnek vereyim (foto) size yarın tofaş otomobil sporları ve antalya wrc şampiyonası için bastırılan t-shirt fotoğrafını yarın ekleyeyim bi inceleyin eğer sorun olmayacaksa o tarz bişeyler olabilir olmazsa da sadece göğüs kısmında logomuz ve arkada www.motosiklet.net yazısı benim için de uygundur yalnız foto için yarını beklemek lazım bilgilerinize. düğüne motorla gelemem ama arabayla gelirim akşam saat kaçta orda olsak iyi olur? şimdiden söyleyeyim hadi kalk oynayalım demeyin sakın OYNAMAM

:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende oyun bilmiyom olm şimdi nolcak..:mrgreen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewlenen sensin sen oynayacaksın elin mahkum ben el çırpsam da kabul olur herhalde

:)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
selamunaleyküm millet nabersiniz teşkilatı kurmuşsunuz gibi hayırlı olsun diyeyim

lordum nerelersin yaw biz bak adamı everiyoz...duramıyo yerinde bizde everelim dedik:queen::queen:

bence başlayalım yapmaya isterseniz bi örnek vereyim (foto) size yarın tofaş otomobil sporları ve antalya wrc şampiyonası için bastırılan t-shirt fotoğrafını yarın ekleyeyim bi inceleyin eğer sorun olmayacaksa o tarz bişeyler olabilir olmazsa da sadece göğüs kısmında logomuz ve arkada www.motosiklet.net yazısı benim için de uygundur yalnız foto için yarını beklemek lazım bilgilerinize. düğüne motorla gelemem ama arabayla gelirim akşam saat kaçta orda olsak iyi olur? şimdiden söyleyeyim hadi kalk oynayalım demeyin sakın OYNAMAM

:)

abi sen gene resimler koy ben sana msnden yaptığım logoyu atım onu bi incele değişiklik yapabilirz üstünde keyfe göre...:cat:

ewlenen sensin sen oynayacaksın elin mahkum ben el çırpsam da kabul olur herhalde

:)

bırak abi damat o oynucak sıkasıka oynasın ortada bende çekip mt ye koyam:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem gelmeyenin özellikle oynamayanın kaynanası ölsün..:mrgreen:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
durun bakayım kim evleniyor nasıl evleniyor kimden destur almış :D
kerem ne iş
 
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
50
millet duyduk duymadık demeyin bu perşembe düğünüm var herşey alel acele oldu hepinizi bu perşembe şarampol durağının karşısındaki kaplan pastanesinin yanındaki yoldan girince real alışveriş merkezine giden yol üzerinde saat: 20:00da mahalle arasında yapılacak olan düğünüme beklerim gelenlere yada gelmeyenlere şimdiden teşekkür ederim..

eee skullhunter evlenirde 06blue kraker boşmu durur bende evlendim hepinizi bekliyorum..
:queen:

Allah mesut bahtiyar etsin. Senin adına çok sevindim.
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633



millet bide bu logoya bakın bakem bence böle daha hoş oldu....tabi amatör acele ile yaptım...yazıları beyaz olabilir ben siyah denedim sadece..sizinde düşüncelerinizi bekliyorum kenarları bozuktur fazla incelemeyin çünkü dediğim gibi ölesine acil bi çalışma bu...

diğer grupları gezdimde yine adamlar alemlerden alemlere akmışlar vay anasını be...evet kemik grup size sesleniyorum eğer bu logoda karar kıldıysak
keremin düğününden hemen sonra bastırıyoruz.....kabul edenler etmeyenler kabul edilmiştir...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu sene antalya wrc de dağıtılan görevli t-shirtleri bunlar







logo için böyle daha hoş olmuş yazılar beyaz olsa nasıl olurdu acaba
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
durun bakayım kim evleniyor nasıl evleniyor kimden destur almış :D
kerem ne iş

lordum çocukluk arkadasımla arkadaşlığımız aşka dönüştü sevdik evlendik bu perşembe düğün var gelebilecekleri bekliyorum..

(oyun bilmem bişiy bilmem yanlız bırakmayın huleyn..:queen:)

Allah mesut bahtiyar etsin. Senin adına çok sevindim.

ALLAH razı olsun darısı bekar kalanların başına..:rendeer:

KEREM KARDEŞİM DÜĞÜNÜN ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.TEBRİK EDERİM:rendeer:
DEMİRGURSEL

forumda büyük harfle yazmak bağırmak anlamına gelir bu yüzden büyük harf kullanmayın..:queen::queen::queen:

sağol gürsel abi teşekkür ederim aile ile barışamadık damat tarafından bir tek ben varım gelebilirse mt antalya ekibini bekliyorum..

(bakın düğünüme gelmek illa takı takmak değildir yada kimseyi zorla oynatmıcam siz beni orda yanlız bırakmayın yeter tek isteğim bu gelemeyenlerin canı sağolsun..)




millet bide bu logoya bakın bakem bence böle daha hoş oldu....tabi amatör acele ile yaptım...yazıları beyaz olabilir ben siyah denedim sadece..sizinde düşüncelerinizi bekliyorum kenarları bozuktur fazla incelemeyin çünkü dediğim gibi ölesine acil bi çalışma bu...

diğer grupları gezdimde yine adamlar alemlerden alemlere akmışlar vay anasını be...evet kemik grup size sesleniyorum eğer bu logoda karar kıldıysak
keremin düğününden hemen sonra bastırıyoruz.....kabul edenler etmeyenler kabul edilmiştir...:cat:

fatih yazıları beyaz yap logo sanki motorize07 logosundan kopya çekilmiş gibi olmuş hadi bakalım şu logoyu tamamlayın sticker yapalım kaskımdaki iğrenç kuru kafa resmini kaldırıp logoyu yapıştırayım peşin söleyim logonun stickeri suya dayanıklı olsun..
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
abi bu zaten acele bi çalışma yazıyı istediğimiz renge çevirebiliriz o sorun değil bu şekilde beğendiyseniz okey böle yapmamım sebebnisw açıklıyım genelde gördüğüm logolar üçgen gibi görünüyor ve motorların heryerine güsel oturuyo hani yuvarlak veya kare olursa biraz tuhaf olur diye düşündüm ama böle polis arması şeklinde olması daha hoş bence hiç olmazssa logonun başı sonu belli abiler....



buda beyaz yazlıl birazda eni daraltılmış bir logo bunada bakın bakem...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst