[Antalya - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun gözünmü ağrıyor..:cyclopsan

şaka şaka hayırlı olsun kazasız belasız binersin inş..
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Hayırlı olsun , darısı başımıza ...

Son zamanlarda iyice motorlara taktım kafayı , nerede motor görsem gidip inceliyorum , farketmeden o kadar bilgi edinmişim ki sohpet bazında motorcudan farkım kalmadı :) , muhabbeti duyan sende 600 rr vardır abi filan diyorlar kalıba bakıp :) , neyse şu işimi gücümü düzene koysam da kredi yükünün altına girmeye gözümü karartabilsem keşke , motor da belli artık aklımda hyo 250 r , tekrar tekrar umuyorum ki fazla gecikmez bu motor alma işi , yoksa yolda yanımdan geçen motorlara bakıyım diye kaza yapmam an meselesi :) ...
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta çoğunluk sağlanırsa ortak bir günde karar verebiliriz...ama yok çoğunluk yoksa cuma olacak...ama çoğunluk olurda herkes pazar derse olimpos falan olmazda bi şehir içinde tanışma faslı olabilir....önce kendimize bir cafedir çay bahçesidir biyer ayarlayalımda diğer buluşmlalarda gezilere başlarız....:bounce:

bak bu olabilir şehir içinde bi cafe tarzı bi yerde oturup tanışmak güzel olabilir eğer haftasonu bi gün belirlenirse katılımın daha çok olacağını tahmin ediyorum (bende katılmayı düşünüyorum)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
82
Hayırlı olsun , darısı başımıza ...

Son zamanlarda iyice motorlara taktım kafayı , nerede motor görsem gidip inceliyorum , farketmeden o kadar bilgi edinmişim ki sohpet bazında motorcudan farkım kalmadı :) , muhabbeti duyan sende 600 rr vardır abi filan diyorlar kalıba bakıp :) , neyse şu işimi gücümü düzene koysam da kredi yükünün altına girmeye gözümü karartabilsem keşke , motor da belli artık aklımda hyo 250 r , tekrar tekrar umuyorum ki fazla gecikmez bu motor alma işi , yoksa yolda yanımdan geçen motorlara bakıyım diye kaza yapmam an meselesi :) ...


Aynen KatıLıyorum.. aLmaya hevesLenince insan ister istemez yoldan geçen bütün motorlara bakıyo.. tik gibi bişey oLmultu bende de.. iyi - kötü aLdıkişde. .Allaha şükür.. gözüm başkasını görmüyor artık :)

Dediğin gibi.. Darısı başına.. :cat:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
bak bu olabilir şehir içinde bi cafe tarzı bi yerde oturup tanışmak güzel olabilir eğer haftasonu bi gün belirlenirse katılımın daha çok olacağını tahmin ediyorum (bende katılmayı düşünüyorum)

abi bu hafta toplantıya gelecekler isimlerini bi yazssında gelecek olanların sayısını bilelim eğer diyorum çoğunluk sağlanırsa hafta sonu yapacaz toplantıyı lütfen biraza hızlı olalım hafta sonuna kadar çok var deyip sallamayın ortalık karışıyo şimdiden topiğe girip toplantıyı görenler ve gelecek olanlar ismini yazssınki baktık çoğunluk sağlandı ve hafta sonu olacak dedi ona göre yer ayarlarız abiler....biraz çabuk olalım şu toplantı konusunda lütfen...önce bi şehir içinde buluşup bi tanışalımda daha sonra ister olimpos ister alanya kemer ister uzak yerler yaparız....:cat:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
bencede bi önce şu gelecek olanların isimlerini yazalım şuraya pazar ve cuma gunu gelebilecek olanlar yazsınlar isimlerini ona göre pazar gününe atabilirz Ama dediğim gibi pazar ve cuma günü gelebilecek olanalr yazssınlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt antalya hava filitresi takalım keyfimize bakalım buluşması bu gün saat 6 da muratpaşa camii arkası cıtır simit önü..
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben cuma gezmesi için gelemem ama haftasonu herhangi bi gün ve saatte gelebilirim tanışma için önce tanışalım sonra antalya gezmesi yaparız
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
hafta sonu pazar günü iyi olabilir hep beraber denize gideriz :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
abi biz bi toplanalım diyoz bir araya gelelim diyoz millet hala deniz sefası olimpos sefası derdinde sanki herkes bir araya geldide denizimiz kaldı abi geçen toplantı yaptık kaç kişi geldi....ilk buluşmada denizemi gidelim diyosunuz yani....bi toplanalım antalya mt kaç kişi ki kimdir ne iş yapar?bu kitleyi bi sağlayalım bırak denizi miami ye gideriz...ya bi toplanalım bakalım bunu bi yapalımda denizede gideriz alyınada...:pr:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
slma arkadaşlar...şu ışıklardaki meşhur polisten ceza yemeyen var mı aranızda çok merak ediyorum vala=)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
coşkunu kastedıorsun galiba ewt bn yemedım :) :) buyuk bir marifet hatta ark.ile kaçmıştık biz coşkundan ona ragmen yakalamadı bızı....
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki napıyoruz toplanıyomuyuz gezme tozma olayına mı giriyoruz bence toplanıp bi cafe de bişeyler içip tanışalım gezme olayını daha sonraya bırakalım zaten tanıştıktan sonra gezme illa ki gelir
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
peki napıyoruz toplanıyomuyuz gezme tozma olayına mı giriyoruz bence toplanıp bi cafe de bişeyler içip tanışalım gezme olayını daha sonraya bırakalım zaten tanıştıktan sonra gezme illa ki gelir

en sonunda anlayan biri çıktı yaw...abi helal olsun bende bunu anlatmaya çalışıyodum...önce bi toplanalım tanışalım gezme zaten yapıcaz ama ilk görüşmedede gezme olmazki...sonraki haftalardada gezme işini ayarlarız hele bi gelsin millet...:bounce:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baba 2-3 ağustosta ben gelemeyebilirim şimdiden söyleyeyim malüm önce direksiyon sınavı var sonra da çalıştığım yerin karnavalı var o nun için 2-3 ağustosta beni unutun
bu hafta sonuna gelince illa bi cafe olmasına gerek yok oturup sohbet edebileceğimiz bi yer olsun yeter bi de kola çay vs. içilebilecek yer olursa daha iyi olur çünki konuşmaktan ağzı yorulanlar olabilir :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst