geçmiş olsun gözünmü ağrıyor..:cyclopsan
şaka şaka hayırlı olsun kazasız belasız binersin inş..
usta çoğunluk sağlanırsa ortak bir günde karar verebiliriz...ama yok çoğunluk yoksa cuma olacak...ama çoğunluk olurda herkes pazar derse olimpos falan olmazda bi şehir içinde tanışma faslı olabilir....önce kendimize bir cafedir çay bahçesidir biyer ayarlayalımda diğer buluşmlalarda gezilere başlarız....:bounce:
Hayırlı olsun , darısı başımıza ...
Son zamanlarda iyice motorlara taktım kafayı , nerede motor görsem gidip inceliyorum , farketmeden o kadar bilgi edinmişim ki sohpet bazında motorcudan farkım kalmadı, muhabbeti duyan sende 600 rr vardır abi filan diyorlar kalıba bakıp
, neyse şu işimi gücümü düzene koysam da kredi yükünün altına girmeye gözümü karartabilsem keşke , motor da belli artık aklımda hyo 250 r , tekrar tekrar umuyorum ki fazla gecikmez bu motor alma işi , yoksa yolda yanımdan geçen motorlara bakıyım diye kaza yapmam an meselesi
...
bak bu olabilir şehir içinde bi cafe tarzı bi yerde oturup tanışmak güzel olabilir eğer haftasonu bi gün belirlenirse katılımın daha çok olacağını tahmin ediyorum (bende katılmayı düşünüyorum)
mt antalya hava filitresi takalım keyfimize bakalım buluşması bu gün saat 6 da muratpaşa camii arkası cıtır simit önü..
slma arkadaşlar...şu ışıklardaki meşhur polisten ceza yemeyen var mı aranızda çok merak ediyorum vala=)[/
ben yemedim mesala usta onun ayarını tutturursun şerbetini iyi veririsen yemezssin dostum
peki napıyoruz toplanıyomuyuz gezme tozma olayına mı giriyoruz bence toplanıp bi cafe de bişeyler içip tanışalım gezme olayını daha sonraya bırakalım zaten tanıştıktan sonra gezme illa ki gelir