antalya kemer finike bol viraj bol resim

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
yaaavv bu nasıl iş arkadaşlar:silent: Herkes mevsim geçiyor endişesi ile bizim gibi:p patlatmış gezileri:cat: Hankı birine bakıp meşaj yazayım şaşırdım. harika fotolar, paylaştığınız için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Öncelikle emeginize saqlık çok güzel ve samimi bir gezi olmuş herzaman imrenmişimdir ss cilerin dostluklarına saq saqlim gittiniz geldiniz ya eylendiniz ya bizede görsel güzellik yaşattıgınız için ayrı teşkkürler saygıLar...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Her Antalya'ya geldiğimde SS grubu görebilecek miyim diye bakıyorum?
Ama göremiyorum.. İnşallah ileride görecegim.. :queen:

Resimler de, motorlar da, insanlar da çok güzel.. :cat:
Sağol abicim.. :rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Antalya MT Döktürmüşsünüz yine . :queen: Paylaşımlar için teşekkürler :Herşey harika:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst