antalya kemer finike bol viraj bol resim

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
pazar günü canınız sıkılırsa siz ne yaparsınız bilmem
ben arkadaşları topladım ve biraz yol yapalım dedik gerçi yol uzak değildi ama çok tatlı virajlı güzel bir yoldu manzara muhteşemdi kemerde toplandık ve önce tekirova sonra finike kumluca turu yaptık bütün stresimizi attık egzos ve kulaklarımızın pasını attık tabi birazda resim paylaşalım:):):):):):)



xx37ly8.jpg

grnt008jb4.jpg

grnt013lb2.jpg

grnt014cx2.jpg

grnt015ex7.jpg

grnt016ma1.jpg

grnt016ma1.jpg

grnt019nw3.jpg

grnt020pf0.jpg

grnt021lv1.jpg

grnt022ov1.jpg

grnt023er0.jpg

grnt024gf8.jpg

grnt025jv4.jpg[

grnt026if0.jpg

grnt030vu9.jpg

grnt031dw4.jpg

grnt034qz3.jpg

grnt032ka8.jpg

grnt033zh1.jpg

xx19pk0.jpg

xx39xd2.jpg

xx40qy6.jpg

xx42nf5.jpg

xx43ir0.jpg

xx44tb2.jpg

xx45rv0.jpg

xx48jb0.jpg

xx50of4.jpg

xx1wv2.jpg

xx4bs5.jpg

xx53ud5.jpg

xx54qs1.jpg

xx55br2.jpg

grnt038zn7.jpg

grnt037hl5.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bayağı performanslı bir gezi olmuştur tahmin ediyorum. :)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
ssler cıkarma yapmışlar şöle virajlı yollarda ss görseydik fotolarda daha iyi olurdu kanımca....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
way bee mekan ve motorlar süper hele askeriye usulü sıraya dizilmiş helerine heyran kaldım:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen ne zaman geldin Antalyaya yaw...
Teşekkürler bu arada..
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Vaaayy.. çok güzel olmuş gezi, motorlar harika:cat:

Bir gün SS de kullanmak istiyorum:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çok güzel kareler imrenmemek elde değil geziniz çok güzel olmuş.sağlıklı gezilerinizin devamını temenni ederim.emeğiniz için teşekkürler.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
yav galeri gibi olmuş :) , istanbul Antalya karşısında çok gariban kalmış hehe,

Ya gerçekten virajlar hep benzinliktemiydi
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
hareket halinde 1 foto neyim var daha cok foto beklerdim.. moto show gibi olmuş ahehaeha
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
wirajları çekemedik başka sefere inşallah bu sefer video da çekeriz olmazmı 3 aydır antalyadayım bu 4.gezim oldu bu sefer paylaşmak istedim daha çok resim vardı ama bu kadar yeter
:=))
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
çok güzel yaw...

valla nasıl kıskanıyor insan çok güzel yol motor için ee sizde keyfini

çıkarmışsınızdır. ben her hafta giderdim kemer e o virajlar,sahil,hava çok güzel...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
way beaa kankama bak hele
antalya yollarınıda ağlatıyor :cat:
gel istanbulada artık beraber ağlatalım yolları:wiinkk::queen:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
kanka istanbul biraz zor ben antalya yı sevdim:=))
sen bi ara gelde artçım ol wiraj yaparız olmazmı:=))
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
elinize saglık arkadaşlar haftasonunu güzel degerlendirmişsiniz.Keşke biraz daha manzara resimleri koysaydınız da bizim de Antalya özlemimiz biraz dinse idi :)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
seneye gel olmazsa gelir alırım merak etme kanka :queen:
Grnt003.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst