Ankara'dan Selamlar

BLL

Katılım
5 Tem 2011
Mesajlar
1
Herkese merhabalar,

Ben Bilal ERDEM.

Ankara'da yaşıyorum. İçmimarım. Mobilya ve inşaat işi ile ilgileniyorum.

Yıllardır almayı düşündüğüm fakat hep ertelediğim motor isteğime geçen sene elektrikli bir bisiklet alarak start verdim :)
motoran_elektrikli_bisiklet.jpg


1 ay kadar beni fıtık eden bu alet, yokuşları çıkmaz düz yolda gitmez oldu.
Sonra delirme aşamasında iken satıp scooter almaya karar verdim.
Uzakdoğu üretimi olan KUBA marka scooter'ım ile mutluydum. :)

D196288201C147AF8BD1E1781D5135D4.jpg


Birkaç ay aradan sonra beni pizzacı yada kurye sanmaları canıma tak ettirdi ve Asya motor'dan Pars 250'yi almama neden oldu.

AS250.jpg


Pars 250 ile bir üst lige çıktığımı bariz hissettim.
Fakat 2-3 ay sonra performansın yetersiz kaldığını hissetmeye başladım ve Ghost 350'ye geçerek motorumu değiştirdim.
5315860.jpg


ASYA+GHOST+350+Motosiklet.jpg



Ghost 350 gerçekten çok iyiydi.
İyiydi yazıyorum çünkü o da artık yok :)
Neden aynı. Performans.

Geçenlerde şu an kullanmakta olduğum cruiser Honda Shadow 750'yi aldım.
Ve cruiser motor'un ne demek olduğunu daha iyi anladım.
29urioh.png




Bu anlatımda vurgulamak istediğim şey;

Yeni motor kullanıcılarının seviyeli ve bilinçli ilerlemeleri olacaktır.
Pek ala en başta Shadow ile başlayabilirdim, fakat gerek duymadım.
Motor kullanmak bir sanat işi. Sanatımı en iyi şekilde ifa etmek için çeşitli seviyelerden geçtim ve hala geçiryorum. (Bir sonraki durak 1300cc)


Ayrıca, yıllardır bu tarz siteler içinde yöneticilik yaptığım için ortama yabancı sayılmam.(Act, Club Modify) Şimdiden herkese hoşbuldum diyor ve teşekkür ediyorum. :)


Saygılar,
Bilal ERDEM
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
aramıza hos geldınız =)))) guzel ve anlamlı bır yazı olmus .
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
34
Bilal kardeş;

Hoş Geldin.

Ben de yarı Eskişehir, yarı Ankara'dayım.

Görüşürüz inşallah.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
kısmetse bende aynı yollardan geçeceğim şu an scooter aşamasındayım :D ama benimki honda shadow değil gv650 olucak inşallah en son olarakta harley night rod special hayallerimi süslemiyor değil :D
 

BLL

Katılım
5 Tem 2011
Mesajlar
1
Teşekkür ederim arkadaşlar, hoşbuldum. :)
Uygun zamanlarda olursa Ankara'daki buluşmalara bende katılabilirim.
Görüşmek üzere.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hoşgeldin bilal
motobiyografinde iyiymiş, çapırcılıkta kariyer basamaklarını hızla tırmanmışsın :)
 

BLL

Katılım
5 Tem 2011
Mesajlar
1
Teşekkürler, hoşbuldum :)

Elimden geldikçe tırmanmaya çalıştım, ve devam ediyorum :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hoşgeldiniz, tanışma konunuz çok güzel olmuş :)
Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst