Ankara'dan herkese iyi bayramlar, kazasız belasız sürüşler.

Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
12
Herkese merhaba. Ankara Varlık mahallesinde oturuyorum. 24 yaşındayım. 4 yıldır motosiklet kullanıyorum. Mondial 125, Kuba 125, CBR 250 R ve şu anki motosikletim RKS 200 tecrübelerim oldu. Hedefim ve hayalim 600RR a geçmek. Bu konuda yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Keyifli vakit geçirmek dileğiyle. İyi bayramlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst