Ankara'dan Adana'ya.....minik bir seyahat

Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
http://img42.imageshack.us/img42/8527/42480867.jpg
http://img185.imageshack.us/img185/9830/96798232.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/4362/36372617.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/327/94999091.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/1026/39886183.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/4864/85641047.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/9485/38373512.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/2978/14742484.jpg
http://img541.imageshack.us/img541/1478/77293218.jpg
http://img251.imageshack.us/img251/1262/27101125.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/3039/87879251.jpg
http://img121.imageshack.us/img121/416/91023900.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/435/41520434.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/6385/38788997.jpg
http://img839.imageshack.us/img839/3859/14212499.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/9237/96898543.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

Resimleri düzenlerseniz (ben beceremedim...) altlarına detaylarını yazacağım...
Aslında İstanbul'ada gittim..Ama o zaman fotoğraf makinem yoktu...
Yolculuk 7.5 saat sürdü....Ortalama 100-110km hızda, yer yer 120km hızlarda oldukça keyifli bir yolculuktu. Birkaç küçük problem dışında sorun yaşamadım (yan kapağın kırılması, egsozun kaynak yerinin çatlaması gibi) her 150km de bir benzin ikmali, tuz gölünde 20 dakika, Aksaray'da 30 dakika dinlenme, birkaç yerde su molası dışında...mola vermedim...
İki şey canımı sıktı...Birincisi her benzincide yağ karıştırmak, birde bozuk olan yedek depo musluğu nedeniyle her 150km de bir tedbir amaçlı benzin almak için durmam...onun dışında çekiş sornu, şişme, arıza v.s. ile karşılaşmadım...
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Tüketim değerleri 150km de aldığım 7-7.5 litre benzin ile ortalama 4.5-5 litre gibidir....Şehir içinde daha az yaktım ama...uzun yolda sürekli 100km hızın üzerinde seyredince....yakıtı artıyor tabiki...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezmişsiniz. Tebrik ederim.
Jawa gerçekten çok sağlam bir motor.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
güzel gezi yapmışın ama bakımını yaptırıp çıksan daha ii olur bence yolda kalsan bakım masarafından daha çok pahalıya çıkar.. bide bu jawalar ne malıı merak ettim şimdi
keyifli şürüşler
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Gerçekten çok güzeldi....Makinen altı yapısı çok sağlam yapıldı burada...İstanbul'a da gittim bununla...Onca sıcakta 150km sonrasında en ufak bir sıkıntı bile yaşamadım...Daha çok makineden ziyade ben yoruldum....Birde yağı benzine karıştırmak olmasaydı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:25 ----------

Bakımları yapılmıştı...İstanbulda basit bir sorun dışında buji bile değiştirmedim mesela...Ama...arızası konusunda anlayan usta bulmak zor...İstanbulun girişinde aldığım benzine karışatıramadım yağın karbüratörü tıkaması sonucunda tedbir amaçlı olarak bujileri ve platini değiştiridm...ve üç günlük bir arıza macerası yaşadım...Motorda tekleme, gaz yememe sorunu başladı...dönüş yolunda gebzede motor sadece 1 ve 2. viteslerde gidebiliyordu...Gebzede karbüratör, buji platin tekrar değişti...Geceyi izmitte geçirmek zorunda kaldım...Ankaradaki çok değerli bir kardeşimin (eski adı ile Bahadinli...Fırat kardeşime teşekkür buradan) çok yardımcı oldu sağolsun...Onun sayesinde şarjı kontrol ederken, platin kapağının olduğu yerdeki bir şarj kablosunun kısa devreden dolayı sorun yaşadığımı farkkettim...Akabinde motor bir daha sorun çıkarmadı...
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
47
42480867.jpg

96798232.jpg

36372617.jpg

94999091.jpg

39886183.jpg

85641047.jpg

38373512.jpg

14742484.jpg

77293218.jpg

27101125.jpg

87879251.jpg

91023900.jpg

41520434.jpg

38788997.jpg

14212499.jpg

96898543.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
47
Mesajıma alıntı yapın ve QUOTE yazılı kodları silin yeterli, rica ederim, gezi yazıları favorilerimdir :)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Tolga hocam nerelerdesiniz. Ses soluk çıkmıyordu sizden. Hayırdır, birşey mi oldu?

Aynı motordan bende de vardı 1990-93 arası. Sıfır almıştım o zaman. Rengi de kırmızıydı. İki kere Tarsus -Anamur yapmıştım uzun yol olarak. Ancak benim motor bir depo ile (17 litre) 500 km giderdi şehir dışında. Bu sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi bana.

Sonbaharda gezilere bekleriz. Selamlar.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Paylaşım için teşekkürler. Uzun yolculukları çok severim, ben de Ankara Bergama yapacağım yarın sabah nasipse.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Jawa benim ilk gözağrım. İlk uçuşumu yaptığım motor :cherry:
Güzel bir gezi yapmışsınız. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Tolga hocam nerelerdesiniz. Ses soluk çıkmıyordu sizden. Hayırdır, birşey mi oldu?

Aynı motordan bende de vardı 1990-93 arası. Sıfır almıştım o zaman. Rengi de kırmızıydı. İki kere Tarsus -Anamur yapmıştım uzun yol olarak. Ancak benim motor bir depo ile (17 litre) 500 km giderdi şehir dışında. Bu sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi bana.

Sonbaharda gezilere bekleriz. Selamlar.

Merhabalar Hocam....nasılsınız...Uzun hatta çok uzun zaman oldu. Sizleri inanın çok özledim... Artık gezilerde arkadalrda kalmayacak bir motorum var...Uzun yol tecrübesi de tabikki...:)
İnşallah sizlerle gezilere katılmak istiyorum bende...Benimki biraz falz a yakıyor...Zira hem lastikleri büyük, hem karbüratörü açık hemde egsozları....Egsozları biraz kısılırsa sanırım daha az yakacak...
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Teşekkür ederim....İnşallah daha da falza buralarda olmaya çalışacağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst