KUVVETMİRA Katılım 16 Tem 2008 Mesajlar 9,061 6 Eyl 2008 #21 mondializzet100' Alıntı: Geçmiş olsun..Ankara'da motor varmıydı ya ! Geçen gittim 6 ssat dolaştım 2-3 motor anca gördüm ! Genişletmek için tıkla ... bizde onu diyoruz işte, motorları kimse farketmiyo!!! geçmiş olsun bmwci abiye, Allah şifa wersin tez zamanda.
mondializzet100' Alıntı: Geçmiş olsun..Ankara'da motor varmıydı ya ! Geçen gittim 6 ssat dolaştım 2-3 motor anca gördüm ! Genişletmek için tıkla ... bizde onu diyoruz işte, motorları kimse farketmiyo!!! geçmiş olsun bmwci abiye, Allah şifa wersin tez zamanda.