- Katılım
- 9 Ağu 2007
- Mesajlar
- 177
- Konu Yazar
- #1
Şimdi aldığım bir habere göre sevdiğim ve örnek aldığım bir abim dün akşam üzeri iş çıkış saatlerinde Ankara - ABD konsolosluğu civarındaki kavşakta kırmızı ışık ihlali yapan yabancı plakalı bir araç ile ciddi bir çarpışma geçirmiş. Bir kolunda kırık, diğerinde çatlak ile kazayı nispeten ucuz atlatmış, çünkü BMW 1200GS motoru kullanılamaz haldeymiş. Motoru bilmeyen var mı sanmam ama galiba onu bu hale getirmek için bayağı ciddi tepelemek gerekiyor. Abim biraz önce ameliyattan çıkmış, iyi durumdaymış. Aslında kendisi de bu gibi hasarların cerrahı olan abimize acil şifalar diliyor, biran önce iyileşerek aramıza dönmesini ve kendisi gibi kaza geçirenleri tedaviye başlamasını ümit ediyorum.
Dün akşam kendi aramızdaki sohbette konuştuklarımız birden aklıma geldi, hem bu haberi sizinle paylaşmak, hem de bundan yine bir ders çıkartmak için başlık açtım. Unutmayın arkadaşlar, hepimiz birer hayaletiz aslında, trafikte kimse bizi fark etmiyor. Ne kadar usta olsak da olalım, altımızdaki motor ne kadar güçlü ve güvenilir olsa da olsun, her zaman tehlike plakamızın arkasından kovalıyor bizi. Yolu boş görmüşüz, ışık bize yeşil yanıyor, her gün geçtiğimiz sokak, bize tek yön ve karşıdan kimsenin gelmesi mümkün değil... bütün bunlar Türkiye'de hikaye.
"Lütfen dikkat" diyeceğim, klasik olacak, fakat kaza geçiren abimizin hiç de dikkatsiz biri olduğunu düşünmüyorum. O yüzden "lütfen BİRAZ DAHA FAZLA dikkat"
Dün akşam kendi aramızdaki sohbette konuştuklarımız birden aklıma geldi, hem bu haberi sizinle paylaşmak, hem de bundan yine bir ders çıkartmak için başlık açtım. Unutmayın arkadaşlar, hepimiz birer hayaletiz aslında, trafikte kimse bizi fark etmiyor. Ne kadar usta olsak da olalım, altımızdaki motor ne kadar güçlü ve güvenilir olsa da olsun, her zaman tehlike plakamızın arkasından kovalıyor bizi. Yolu boş görmüşüz, ışık bize yeşil yanıyor, her gün geçtiğimiz sokak, bize tek yön ve karşıdan kimsenin gelmesi mümkün değil... bütün bunlar Türkiye'de hikaye.
"Lütfen dikkat" diyeceğim, klasik olacak, fakat kaza geçiren abimizin hiç de dikkatsiz biri olduğunu düşünmüyorum. O yüzden "lütfen BİRAZ DAHA FAZLA dikkat"