- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
Geçmiş olsun..Ankara'da motor varmıydı ya !
Geçen gittim 6 ssat dolaştım 2-3 motor anca gördüm !
bizde onu diyoruz işte, motorları kimse farketmiyo!!! geçmiş olsun bmwci abiye, Allah şifa wersin tez zamanda.
Geçmiş olsun..Ankara'da motor varmıydı ya !
Geçen gittim 6 ssat dolaştım 2-3 motor anca gördüm !