- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar sabah da söylediğim gibi izmir MT grubundan buralara geldim kısa süreliğine.2 haftadır burda olmama rağmen yoğunluğum sebebiyle toplantılarınızı takip edemedim.ve dolayısıyla çok istediğim buluşma tarihinizi kaçırdım.ama cuma gecesine kadar burdayım söylediğim gibi.bi toplantı organize ederseniz perşembe günü falan seve seve aranızda olup sizinle tanışmayı ve izmirden selam getirmeyi isterim.hatta sizden de selamlarınızı seve seve iletirim izmire
Ankara MT den yetkili arkadaşlar bana özelden de ulaşabilirler.bu topiğe de katılımlarınızı bekliorum!!!
(İzmir bitti şimdi de Ankaraya mı atladım ne :mrgreen: )
Ankara MT den yetkili arkadaşlar bana özelden de ulaşabilirler.bu topiğe de katılımlarınızı bekliorum!!!
(İzmir bitti şimdi de Ankaraya mı atladım ne :mrgreen: )