- Katılım
- 27 Haz 2006
- Mesajlar
- 49
- Konu Yazar
- #1
selamlar.sevgili anakralı motorcu arkadaşlar size ankarada birçok motosiklet görmeme rağmen halen tek başıma dolaşıyorum.yokmu bu aralar bi etkinlik
falan?haberi olan varmı?tanşmak ve beraber dolaşmak isterim.saygılar.
falan?haberi olan varmı?tanşmak ve beraber dolaşmak isterim.saygılar.