ankara'da askerim etimesgut'ta olan arkadaşlar ziyarete gelin beni

Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
arkadaşlar konu başlıgında oldugu gibi ziyaret etmek isteyen gelebilir. hafta içi çarşamba hafta sonu cumartesi pazar ziyaret günüdür. etimesgut zırhlı birlikler egitim okulu ve tümen komutanlıgındayım. 1.ALAY 2.TABUR 3. BÖLÜK TEYİM. FARUK YILMAZ'IN ZİYARETÇİSİYİM DERSENİZ.bana haber verirler zaten gelmem 10 dk sürer nizamiyeye beklerim arkadaşlar :cat:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
arkadaşlar gelen olmadı. hafta sonu pazar günleri çarşım var. saat: 08:00-09:00 arası çıkıyorum.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Arkadaşım, askerliğe haja devam ediyor musun? Kimsin nesin? :) tanıt biraz kendini, motorla olan ilişkinden bahset. İlla ki görüşmek isteyen çıkacaktır.
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
ben de orada askerlik yapmıştım..acemi birliği idi..hayatımın en zor kışını yaşamıştım orada..sene 2001........wayyy bee..arkadaşlar bu kardeşimizin ziyaretine gidin..çünki bir asker için en büyük moral ziyaretçisinin gelmesidir...gidin ki mutlu olsun...
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
:):):)Allahım ya adam angarada ziyaretçi istiyor :) Ben hakkari çukurca'da yaptım orda ne çarşı nede ziyaretçi 7/24 askersin.. ankaradasın çarşın var insan görebiliyorsun kesin cep telefonuda kullanıyorsundur.. kıymetini bil angaranın taşı topraa altındır:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst