[Ankara - MT]

Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
EGO otobüs şoförü gocuğumla sürerdim gelseydim, sıcacık oluyor arkadaşlar .
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
232
Yarın ankaraya gideğim bulunduğum şehire 80 km arabam yok otobüsle gideceğim aştiden çıkıp güvenilir bol çeşitli ulaşımı kolay kask mont vs. için motosiklet mağazası önerileri istiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Hiç araştırmadın mı diyeceksenizde benim için ankaraya gitmek zor o kadar çok mağaza gezemem belirli 2 3 mağazaya bakıp dönebilirim o yüzden tecrübenize ihtiyacım var. İlgilenenlere teşekkür ederim

Kardeşim çankaya birlik mahallesinde motomax var bakmanı tavsiye ederim.şahsen çoğu ihtiyacımı ordan almışımdır.ama aştiye ulaşım biraz sıkıntılı gibi.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Herkese iyi forumlar. Bu pazar acaba hava nasıl olur ki Ankara'da... Hafta başı açık görünüyordu, son 2 gündür karla karışık yağmur görünüyor. Valla kahroldum uzuntuden:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese iyi forumlar. Bu pazar acaba hava nasıl olur ki Ankara'da... Hafta başı açık görünüyordu, son 2 gündür karla karışık yağmur görünüyor. Valla kahroldum uzuntuden:(

gün doğmadan neler doğar,takmaya kafaya :) Hava açık ve soğuk olur büyük ihtimal bizde dağ bayır yardırmaya gidecez :flower:
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
gün doğmadan neler doğar,takmaya kafaya :) Hava açık ve soğuk olur büyük ihtimal bizde dağ bayır yardırmaya gidecez :flower:
Valla abi açık ve soğuğa razıyım ama karla karışık yağmur gösteriyor.. Sen dağ bayır bizde otoban yardircaz bakalım havalar müsade ederse..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hubert;

facebook ta ANMOS grubunda etkinlik açtık katılmak istersen,pazar günü hava durumuna göre gezelim diyoruz.
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhaba. Adım Sezer. 10 yıl sonra Ankara'ya iş vesilesi ile tekrar döndüm. İstanbul'dan sonra bunaldım sıkıldım, baktım yapacak birşey yok bende çocukluk hayalimi kovalayım dedim, gittim motor aldım, ekipman aldım, ehliyet sınavına yazıldım,başladım malum sınav gününü beklemeye.


Aslında yabancı değilim motorlara, daha önce sürmüşlüğüm var.Ama yinede sınav sisteminin değişmesi nedeni ile kaygılanmaya başladım acaba sınavı geçermiyim diye.Şubat 22'de sınav var. Yoğun iş temposundan gidip uzman kurumlardan eğitim alacak durumda da değilim.Şimdi siz Ankara'lı motor sürücülerinden bir konudan yardım isteyeceğim. Bu cumartesi akşam üzeri saatlerinde, uygun bir mekanda bana motor ile ilgili teorik bilgi verecek, hatta şöyle ufak bir direksiyon eğitimi havasında bana yardımcı olacak arkadaş var mıdır aranızda. Ankara'nın neresi olursa farketmez.Ulaşım sıkıntım yok.


Bunları bir akşam yemeği ve starbucks'tan grande latte için yapabilecek, yardımsever arkadaşlar cevap verirseniz sevinirim.:mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sepetini ayrıca satıyorsa alalım seninkine takarız :cat:

Zaten sepet satılık hacı ??

Arkadaşlar merhaba. Adım Sezer. 10 yıl sonra Ankara'ya iş vesilesi ile tekrar döndüm. İstanbul'dan sonra bunaldım sıkıldım, baktım yapacak birşey yok bende çocukluk hayalimi kovalayım dedim, gittim motor aldım, ekipman aldım, ehliyet sınavına yazıldım,başladım malum sınav gününü beklemeye.

Merhabalar, sitarbakscı tayfamız var, belki yardımcı olurlar size. Hoşgeldiniz ama ben alakasız bir soru sormak istiyorum. İstanbulda sizi sıkmayan, bunaltmayan şey neydi, nelerdi ?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Arkadaşlar merhaba. Adım Sezer. 10 yıl sonra Ankara'ya iş vesilesi ile tekrar döndüm. İstanbul'dan sonra bunaldım sıkıldım, baktım yapacak birşey yok bende çocukluk hayalimi kovalayım dedim, gittim motor aldım, ekipman aldım, ehliyet sınavına yazıldım,başladım malum sınav gününü beklemeye.


Aslında yabancı değilim motorlara, daha önce sürmüşlüğüm var.Ama yinede sınav sisteminin değişmesi nedeni ile kaygılanmaya başladım acaba sınavı geçermiyim diye.Şubat 22'de sınav var. Yoğun iş temposundan gidip uzman kurumlardan eğitim alacak durumda da değilim.Şimdi siz Ankara'lı motor sürücülerinden bir konudan yardım isteyeceğim. Bu cumartesi akşam üzeri saatlerinde, uygun bir mekanda bana motor ile ilgili teorik bilgi verecek, hatta şöyle ufak bir direksiyon eğitimi havasında bana yardımcı olacak arkadaş var mıdır aranızda. Ankara'nın neresi olursa farketmez.Ulaşım sıkıntım yok.


Bunları bir akşam yemeği ve starbucks'tan grande latte için yapabilecek, yardımsever arkadaşlar cevap verirseniz sevinirim.:mrgreen:

hoşgeldin..teorik kısmını aslında sakin kafayla kendin okursan daha sağlıklı olur...
yani herhangi birimiz, eğitici olmadığı müddetçe anlatacağı şeyler bir hiyerarşi içermeyip kafa karıştırabilir. çok büyütülecek bişey değil ama okuman daha faydalı olacaktır diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst