[Ankara - MT]

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
erken kalkan yol alır üstad...ilerleyen vakitlerde sürprizlerimiz olur:)

Süpriz derken?

ona-kucuk-suprizler-yap_189462.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Günaydın Ankara MT. Uzun aramalar sonucunda 600 cc niyetlenip, 2001 R1 almak nasip oldu. Motor da herhangi bir sıkıntı problem görünmüyor şimdilik. Zaten tanıdık bir yerden aldım. Son bir kaç senedir yatan bir motosikletmiş. Bütün bakımları yapılmış ama sokağa pek çıkmamış. Km si 32 binde orjinal, Tramerde veya kaskoda hiçbir hasar kaydı görünmüyor. Ama ufak tefek yatmalar olmuş. Grenajlarda lokal boya var ama aynalarına kadar orjinal değişen bir parçası yok. Bir de ön cam değişmesi gerekiyor. Zaten double cam düşündüğüm için çok dikkate almamıştım bu detayı. Umarım birbirimize iyi bakarız. Becerebilirsem biraz resim de yüklemeye çalışacağım. Saygılarımla










 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
128
hocam hayirli ugurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin

sormasi ayip olmasin ne kadar bir meblag ya maaal oldu
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Iyi dilekleriniz için hepinize teker teker teşekkür ediyorum. Allah hicbirimize kaza bela vermesin..
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
113
Yarın ankaraya gideğim bulunduğum şehire 80 km arabam yok otobüsle gideceğim aştiden çıkıp güvenilir bol çeşitli ulaşımı kolay kask mont vs. için motosiklet mağazası önerileri istiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Hiç araştırmadın mı diyeceksenizde benim için ankaraya gitmek zor o kadar çok mağaza gezemem belirli 2 3 mağazaya bakıp dönebilirim o yüzden tecrübenize ihtiyacım var. İlgilenenlere teşekkür ederim
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
128
hocam marka alacam diyosan birlik mahallesi cankayada kawasaki ve ktm bayi ulusan motor var yada yamaha bayi baydar ticaret yada istanbul yolu efe hondaya da bakabilirsin yada ama orta butcem var diyrsan yiba carsisi

eger bedenleri biliyorsan onterneti arastir bence
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
ANGARAJ olarak bugün gerçekleştirdiğimiz çubuk-kazan-güvenç-yakacık gezimiz

5bwy.jpg


ap7q.jpg


2see.jpg


4rmh.jpg


z2lf.jpg


fij2.jpg


zfeo.jpg


46yz.jpg


vtla.jpg


s3ge.jpg


fdln.jpg


bj43.jpg


7vju.jpg


tzxp.jpg


ch7l.jpg


hnkq.jpg


7ck7.jpg


oxc0.jpg
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Gerçekten çok hoş bir gezi olmuş, teknik nedenlerden ötürü katılamadım yoksa orda olmayı çok isterdim, emeğinize sağlık.
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Çok hoş bir gezi gerçekten iştirak etmeyi isterdim lakin ki cildim içliğe karşı çok hassas alerji yapıyor o yüzden kış mevsiminde katılımcı olamıyorum .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst