[Ankara - MT]

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gittim, tüm(28) şelaleye de tırmandım :cherry:

Arazi motoru demeyelim de, yolu asfalt aslında ama %50 si bozulmuş, toprak-asfalt altı stabilize felan var. Yani bir ER6 da gider oralara :) Zaten bozuk zeminden daha çok arabaların çıkardığı toz insanı sıkıntıya sokuyor. Hatta deli ediyor, çıldırtıyor...:farao:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Geç gördüm yazını. Selamsız geçmem, hatta bizim oralardan bi tanede skuter gidip geliyor yolda tanıştık kendisiyle. Sen geçen yolda gördüğüm artçılı mavi motorsikletli arkadaş olabilir misin? :)
Bir daha görürsen beni 2 kere kısa 3 kere uzun kornaya bas ki sen olduğunu anlayayım.

Seni görünce ayağa kalkıp alkişlicam ben oldugumu anla :) TOKİ'nin neresinde otuyorsun?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Yanından bu şekilde hızla geçer benim bildiği Buğra :p
hqdefault.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Gittim, tüm(28) şelaleye de tırmandım :cherry:

Arazi motoru demeyelim de, yolu asfalt aslında ama %50 si bozulmuş, toprak-asfalt altı stabilize felan var. Yani bir ER6 da gider oralara :) Zaten bozuk zeminden daha çok arabaların çıkardığı toz insanı sıkıntıya sokuyor. Hatta deli ediyor, çıldırtıyor...:farao:


o kadar gidip fotoğrak koymadın mı şuraya...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Fotoğrafı arkadaşlar çekti, benim tel kötü diye çekmedim. Klasik muhabbet, hala yollayacaklar bana anasını satayım...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Arkadaşlar merhaba...bu hafta sonu pazar günü beypazarı çıkarması yapcaz inşallah ...müsait olan Ankaralı dostlarımızla buluşmak isteriz...
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için sağolun ...yollar yoksa yeni asfalt mı??? eğer öyleyse bi düşünmek lazım toz topraksa sıkıntı yok :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Buluşma neyim yoku mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Buğra kardesimlede tanışmış olduk. Kardeşim tanıştığıma memnun oldum. Bende gelirdim senle muayeneye ama hanımı işe yetiştiriyordum kusrabakma. Telefondan filan bakrsan foruma muayene sonrası görüşelim.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Arkadaşlar, Başkent Oto Sanayi Sitesi'nde Canteks Oto Döşemeci var, motosiklet selelerini de kaplıyor.
NX'in selesini kaplattırdık, biz memnun kaldık. Kaplatmayı falan düşünenler olursa;
Başkent Oto Sanayi Sitesi 1762. sok. (Eski 53. sokak) No: 22
Tel: 0312 278 37 55, GSM: 0537 673 04 18

Fiyatı da uygun gibi geldi piyasada sorduğumuz diğer döşemecilere göre,
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Buluşma neyim yoku mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Buğra kardesimlede tanışmış olduk. Kardeşim tanıştığıma memnun oldum. Bende gelirdim senle muayeneye ama hanımı işe yetiştiriyordum kusrabakma. Telefondan filan bakrsan foruma muayene sonrası görüşelim.

Bu buğra denen arkadaş benide taciz ediyodu yolda giderken böyle selektör yapmalar ne bileyim el kol hareketleri kornalar geriye ters parendeler filan..
ama deyim hocam ucuz yırtmışssın:queen:

Arkadaşlar, Başkent Oto Sanayi Sitesi'nde Canteks Oto Döşemeci var, motosiklet selelerini de kaplıyor.
NX'in selesini kaplattırdık, biz memnun kaldık. Kaplatmayı falan düşünenler olursa;
Başkent Oto Sanayi Sitesi 1762. sok. (Eski 53. sokak) No: 22
Tel: 0312 278 37 55, GSM: 0537 673 04 18

Fiyatı da uygun gibi geldi piyasada sorduğumuz diğer döşemecilere göre,



uygun derken kaça yaptırdınız acaba?
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Bu buğra denen arkadaş benide taciz ediyodu yolda giderken böyle selektör yapmalar ne bileyim el kol hareketleri kornalar geriye ters parendeler filan..
ama deyim hocam ucuz yırtmışssın:queen:



uygun derken kaça yaptırdınız acaba?


80 liraya yaptırdık ama diğer sorduğumuz yerlerde 150 falan demişlerdi..onlara bakınca uygun gibi geldi..

İşin aslı motosikleti parmak uçlarında kullandığım için sele yüksekliğini azaltma amaçlı yaptırılmış birşey ama kılıfı süngeri değişti,
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
80 liraya yaptırdık ama diğer sorduğumuz yerlerde 150 falan demişlerdi..onlara bakınca uygun gibi geldi..

İşin aslı motosikleti parmak uçlarında kullandığım için sele yüksekliğini azaltma amaçlı yaptırılmış birşey ama kılıfı süngeri değişti,
hmm
biz genelde kendimiz kaplıyoruz,
malumunuz koltukları kapladıkları kılıfların en kalitesi ve istediğimiz rengi sitelerden 10tl civarına buluabilip süngeride tanıdık var ise para vermeden halledip yapmıştık..
yani maliyeti yaklaşık 20tl olması lazım.
burdan bakınca çokda uygun değil sanki?::blusssh:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst