[Ankara - MT]

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Selamın aleyküm Abilerim Arkadaşlarım ben teorik sınavdan geçtim direksiyon sınavına gireceğim ve sürücü kursumun direksiyon göstermemesi beni tecrübesiz bir şekilde sınava sürüklüyor.Sizden ricam bana düşük cc li bir vitesli motoru olan batıkent,mesa,çakırlar civarında oturan biri ders verebilir mi 1 saat e kalmadan kaparım bundan eminim ve sizin belirlediğiniz bi ücreti verebilirim gerçekten ihtiyacım var acill yardım lütfeeen yakında olan bana bi ulaşırsa sevinirim !!! :):)

Ücret mukabilinde yapmak istiyorsanız eğitim veren birinden eğitim almanız gerekmekte,
istiyorsanız burdan irtibat numarası verebiliriz?

Merhaba,

Cumartesi buluşma varsa ben de gelmek isterim. Bi süredir takip ediyorum ama katılım kısmet olmadı. Ya zaman uygun olmadı ya da ben buluşmayı okuduğumda siz muhtemelen dönüş yolundaydınız.

ben de Eryaman'dayım. buluşma planı olursa gelip tanışmak isterim.

O zaman bugün bir toplaşma yapalım derim,
hoş yarın ostim ve şaşmaz taraflarında işim var ama
akşama doğru yada akşam buluşulabilir,
Fikirleri alalım kimler burda??

Eryamanlılar sakin olsun; Tukuaz Toki den selamlar. buluşmalara ankaraya 35 km mesafeden gelirim (temelliye 20 km yakınım) :bounce:

sende gel madem temelli li arkadaş :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Fati abide uzun yol için motorunu hazılıyordu şu farını bir tamamlasa
Ostim-sincan Bahçeli yapacakmış,
uzun yolculara duyrulur...

uWW..sıkı mesafe :cherry:

Yaw iyi hoş da gezmeye gitmek gibi olmuyor ki.. mesainin bitmesine bir saat kala koştur koştur evrak onaylatıp THY kargoya yetiştirmek zorunda kalmak..
Üstelik de trafiğin kilitlendiği bir saatte.. ewet iddaa ediyorum uzuuuun bir yol :p
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
arkadaşlar Pazar günü Helinle beraber bir pikmik yapalım diyoruz..katılmak isteyen ya da şuraya gidelim diye önerisi olan arkadaşlar varsa konuşup bir güzergah belirleyebiliriz.
Hep beraber hamak kurabileceğimiz, ip atlayabileceğimiz bir yere gidelim diyenler warsa öğlene kadar netleştirelim (öğleden sonra mesaim bitiyor ve büyük ihtimal nete giremeyebilirim.)
Son anda kararlaştırılan ve spontane gelişen bir durum olduğu için başlık falan açmıyoruz. Katılmak isteyen arkadaşlar isimlerini öğlene kadar belirtirlerse sevinirim.
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
84
Herkese selamlar. Adana'dan Ankara'ya okullarin tatil olmasiyla kucuk bi aile ziyareti icin gelmiştim. Yaklasik 3 haftadir burdayim. Eger bir bulusma olacaksa ben de takipteyim. Batikentte oturmaktayim..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Top bile oynarız ....

Topumuzu karşı komşu kesti :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------

Herkese selamlar. Adana'dan Ankara'ya okullarin tatil olmasiyla kucuk bi aile ziyareti icin gelmiştim. Yaklasik 3 haftadir burdayim. Eger bir bulusma olacaksa ben de takipteyim. Batikentte oturmaktayim..

aleyküm selam..yarın için düşünürseniz Batıkent'te buluşulacak zaten..
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
yarın nöbetçiyim, bugün varsa bir buluşma planı gelebilirim. eğer yarın olursa size iyi eğlenceler..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Sabah için o halde Batıkent'te bir buluşma noktası ve saati ayarlayalım?
Katılmak isteyen arkadaşlar için de referans olur..
Helin saat olarak ne düşünüyorsun?
benim için farketmez.. ben zaten bu batıkentten katılacam.. yinede bir saat vereyim..saat 10::00 nasıl? ama dediğim gibi saat farketmez..çoğunluğa hangi saat uygunsa uyarım...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
tamam saat 10 iyi, oğluşum biraz nazlı hazırlanıyor : ) Taymek/ Giyim Dünyası var İstanbul yolu üzerinde Şaşmaz köprüsünü geçtikten sonra..
uygunsa orası olabilir önünde geniş bir alan var..
 
Katılım
10 Tem 2013
Mesajlar
40
Haftasonu saat 3 ve sonrasında katılım sağlarım herşeye. Bugün de olur yarın da ama yarın piknik olucak sanırım. Ben gec kalirim ona. Bugün de yapsak bi buluşma
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Haftasonu saat 3 ve sonrasında katılım sağlarım herşeye. Bugün de olur yarın da ama yarın piknik olucak sanırım. Ben gec kalirim ona. Bugün de yapsak bi buluşma

Üçten sonra katılmak isterseniz de mutlu oluruz.. lakin daha rotayı belirlemedik : )
Buluşma noktasında rotayı belirleyelim..son anda dahil olmak isteyen arkadaşlar olurlarsa eşimin telefonuyla irtibata geçebilirler.. (0532 788 11 28)
Ben adres özürlü olduğum için kuvvetle ihtimal tarif ederken sinirlerinizi zıplatabilirim,
 
Katılım
10 Tem 2013
Mesajlar
40
Bugün
Üçten sonra katılmak isterseniz de mutlu oluruz.. lakin daha rotayı belirlemedik : )
Buluşma noktasında rotayı belirleyelim..son anda dahil olmak isteyen arkadaşlar olurlarsa eşimin telefonuyla irtibata geçebilirler.. (0532 788 11 28)
Ben adres özürlü olduğum için kuvvetle ihtimal tarif ederken sinirlerinizi zıplatabilirim,

Teşekkürler calimero yarın için de gelirim ama bugün de buluşma olsa hoş olmaz mi :)

Motora binesim geldiyse benim...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Bugün

Teşekkürler calimero yarın için de gelirim ama bugün de buluşma olsa hoş olmaz mi :)

Motora binesim geldiyse benim...

o zaman gayret diğer arkadaşlara düşüyor :) Benim adım Hıdır, elimden gelen budur :cherry:

Ewe dönüş vakti geldi.. dediğim gibi ekstra bir bilgi yazma fırsatı büyük ihtimal bulamayacağım..akşam yine de bakmaya çalışırım foruma ama
oğlumdan dolayı pek müsaade edeceğini sanmıyorum.

Katılmak isteyen arkadaşlarla yarın görüşmek dileğiyle.. Helin ayrıca araşırız, sağlıcakla kalın..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
herkese selamlar;


birazdan incek e (riders) gitmek için bakanlıklardan çıkıkıyorum
angaraj ekibi de toplanıyor yavaş yavaş, sonrasında onlara katılıcam...belirli bi plan yok

katılmak isteyen herkesi bekleriz

erhan 505 884 45 91


katılmak isteyen arkadaşları bekleriz
 
Katılım
10 Tem 2013
Mesajlar
40
o zaman gayret diğer arkadaşlara düşüyor :) Benim adım Hıdır, elimden gelen budur :cherry:

Ewe dönüş vakti geldi.. dediğim gibi ekstra bir bilgi yazma fırsatı büyük ihtimal bulamayacağım..akşam yine de bakmaya çalışırım foruma ama
oğlumdan dolayı pek müsaade edeceğini sanmıyorum.

Katılmak isteyen arkadaşlarla yarın görüşmek dileğiyle.. Helin ayrıca araşırız, sağlıcakla kalın..

tamamdır yarın için telefondan ulaşırım. Ama ne demişler yarın yokmuş gibi yaşa... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst