[Ankara] MT Ankara ve Motur Grubu Buluşması Fotoğrafları

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
dragon boys diğer siteye kaymış :queen: bence en fazla 3 gün durur o sitede :p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
regalli kimse yok mu? ben regalleneyim hele geleceğim sonra. yalnız motosikleti aldığımda eve kadar getirebilecek birisine ihtiyaç duyabilirim. trafikte herkes adam gibi sürse getiririm ama bu kadar manyak trafik içine çıkacak kadar tecrübem yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tenere600' Alıntı:
vedat kaya, bens sana özetliyeyim, dün akşam gelenlerin motorlarını

......

Bir bu kadar daha gelmeyen arkadaşımız vardı.Bir dahakine resimleride koyarız :)
+mozaik ( 150 CC Çin Scooter, Asya AS150T):
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lospichos' Alıntı:
Bu gruba katılalı 1 ay olmamıştır...AMA ankara toplantısını kaçırmadım,ve yeni motorumu buLdum...ama Bi kötü tarafıda Motor tutkunu olup ..Motorumun OLMAMASIYDI...ve HaLiLe gerçekten teşekkür ediorum(O güZel Fzr'SiyLe o aNkara rüzgarını Hissettirdi..)

Kasksız binmeseydin aman ha !!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tenere600' Alıntı:
Prometheus, haikaten çok güzel bir geceydi.Yalnız belirtmende fayda var.toplantıda Ankara'daki 3 grup bir araya geldik.

motosiklet.net
motur.net
Enduro-Ankara

Ankara'lı motorcuların tek bir çatı altında buluşması, gerçekten sevindirici bir gelişmeydi.

Bende aynı kanıdayım Burçin
insanların GSM şebekeleri olarak bile bölündüğü bu ülkede , Motorcular bölünmüyor.
Site isimleri önemli değil,
mekanlar önemli değil.
Motorların markaları,modelleri önemli değil,
Motorunun olup olmaması hiç mesele değil
Ankaradaki motorcular toplanıyor,çoğalıyor,kimseyi tınlamıyor,tam demokratik ve katılımcı bir şekilde kendi kendine organize olabiliyor.En güzel olay bu !!
"Motorcu motorcunun arkadaşıdır, dostudur,selam verir selam alır
Motorcu motorcuya yardım eder, etmeyen ,basıp giden motorcu değildir,motor binicisidir"

mantığı ile düşünüyorum her zaman....
O nedenle sen şu siteye üyesin , ben bu siteye üyeyim işleri beni aşar abi...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
14
valla katılamadığıma çok üzüldüm yaf harika görünüyorsunuz eeeee tekrarı ne zaman olur????????
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
vedat kaya' Alıntı:
prometheus güzel olmuş ama sitemlerimin kabulu rica olunur..:)
MT Ankara ve Motul Grubu demesen yaşgünü partisi sandım..insan dışarı cıkar bir-iki motor resmi de ceker..ankaradaki kardeşlerin kullandığı motorlardan bir kesit görmüş olurduk..(hava şartlarından dolayı motorlarla gelmediyseniz o başka..)

efet vedat abi bende sana katılıyorum ankaralı kardeşlerden daha şık resimler bekleriz ö zellikle ben ankarada oturduğum için ben dahadaha güzellerini isterim banane :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst