Ankara MT 26 Ağustos Pazar Kızılcahamam Gezi

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
logo_phpBB.gif


MT ANKARA - HİTİT GEYİKLERİ 26 Ağustos Pazar Kızılcahamam Gezisi


Yatıp duruyoruz biraz yol yapalım :)

Buluşma yeri : İstanbul yolu Honda Efe yanı Petrol Ofisi istasyonu
Buluşma Saati : 12:00
Gidilecek istikamet : sağınız :p,, Kızılcahamam :)

katılım az olacak gibi olduğu için evinizden de alabiliriz :p
şu an için gelenler r3n , chimera , zatoichi..

rota vs. gezi günü şekillendirir , kafamıza estikçe değiştiririz :cherry:
bırakınız yapsınlar bırakınız geçsinler :mrgreen:
pazar görüşmek üzere​
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Senin için gelirim ruhşencim...... Ne demek...... Ekle anacım benide.....:p
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
ben de geliyorum ama formula1 izlicez mi koy kahvesinde ??
sahane olur gercekten olm..

f1_3.jpg




Shakulin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankara mt coşmuş be yau :p
iki günde iki ayrı gezi :)
shaku dev ekranlı kahvehane kapatıcam senin için , ahanda buraya yazıyorum :p hangi kanalda :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben evrenin tarafındayım..... Hadi ruhşencim....:p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Gezinin ne kadar kıytırık olduğu 3 kişinin cevap yazmasından belli :) Üstelik bunlardan biri konuyu açan,diğeri de gelmeyecek olup ortalığı bulandıran kişi :) Ama ben ne yapıyorum bu gezinin düzgün hale gelmesi için? Zatoichiyi ve foruma üye olmayan bi arkadaşımı da getiriyorum.. Alkış... ::biggrinn ::coool::

ben de geliyorum ama formula1 izlicez mi koy kahvesinde ??
sahane olur gercekten olm..

Shakulin

Bi biskrem versek belki izletirler..

Evren bi de 10 a mı alsak dio konuştuğum herkes,ne dersin? :) Yarım saat içinde cevap gelmezse bu mesaj silinecek ve cepten arıcam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gezinin ne kadar kıytırık olduğu 3 kişinin cevap yazmasından belli :) Üstelik bunlardan biri konuyu açan,diğeri de gelmeyecek olup ortalığı bulandıran kişi :) Ama ben ne yapıyorum bu gezinin düzgün hale gelmesi için? Zatoichiyi ve foruma üye olmayan bi arkadaşımı da getiriyorum.. Alkış... ::biggrinn ::coool::

Evren bi de 10 a mı alsak dio konuştuğum herkes,ne dersin? :) Yarım saat içinde cevap gelmezse bu mesaj silinecek ve cepten arıcam :)



Aferim alican.....Yoldan geçenleri toplamaya devam....
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 da giderseniz sabah haber vereyim de ben gelmeyeyim :p :cherry:
gayet şahane şekilde uyuyor olacağım, 12 uygun 1 saatlik yol için, dönüp anatolya da bile izleriz formulayı, haydi massa haydi hamilton olmaz yapmayın yapmayın malesef taç :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst