- Katılım
- 25 Tem 2006
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Varsa Lütfen Nerde Ve Nezaman Yapilacağini Yazsin,çünkü Bu Organizasyonlar Hep Reklam Yapilamamasindan Yada Yapiliyorsa (ki Ben Hiç Duymadim) Yetersizliğinden Dolayi çok Zevksiz Geçiyor.halbuki En Azindan Ilgilenen Herkes Bilse Ve Organizasyona Seyirci Olarak Katilsa Bile Gayet Eğlenceli Bir Haftasonu Olacaği Kanaatindeyim.drag Gününü Iple çekiyorum