ANKARA-MOGAN-BALA-BEYNAM ORMANLARI-

Katılım
18 May 2014
Mesajlar
10
10458338_10152557590988588_7903804790337305606_n.jpg

10422376_10152557590193588_4514559697729313434_n.jpg

10304563_10152557590213588_4199073314146524322_n.jpg

10502169_10152557589993588_7262460912100264104_n.jpg

10462720_10152557537228588_7977120592673253685_n.jpg

10384901_10152557537308588_2879698255429740806_n.jpg

10501732_10152557537968588_8229910134820448220_n.jpg
10436322_10152557538343588_4692559421307298287_n.jpg

10501644_10152557538518588_3726268432666298711_n.jpg
10525952_10152557538658588_8940670749930973887_n.jpg

10478202_10152557538703588_2912853568492841507_n.jpg

10524610_10152557538928588_8288133550868696381_n.jpg

10532798_10152557539413588_8027199643621477356_n.jpg

10494772_10152557540348588_5357473491350996694_n.jpg

10455842_10152557540428588_75649752850276746_n.jpg

10488236_10152557540493588_1696037118636136543_n.jpg

10320280_10152557540583588_1628088513544184073_n.jpg

10320280_10152557540823588_4720034154022312619_n.jpg

10487583_10152557541193588_517867246081170627_n.jpg

10525786_10152557541558588_7770245858316400996_n.jpg

10398025_10152557541608588_2611755019793970243_n.jpg

10384901_10152557541688588_5060118664619346628_n.jpg
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
143
Ankarada ne güzel yerler varmış, beynamı duydum ama hiç gitmedim açılan gezi konuları sayesinde görüyoruz.
Güzel gezi olmuş, paylaştığınız için teşekkürler.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Maşallah hocam :) çok güzel bi gezi olmuş bi dahakine haber verin hep beraber gezelim :)
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
10
Teşekkür ederim :) haftasonunu renklendirelim dedik gercekten Ankarada böyle yerler de varmış bir haftasonu beraber gezmeyi cok isterim tek başına anca bu kadar oluyor :)her haftasonu ankara civarındaki yerleri gezicem beklerim hepinizi .
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
10
Makine cok profesyonel bi makine değil kodak m341 :) yanlız ışıgı vs ayarlıyınca temiz bir çekim yapıyor foto üzerine instagram tarzı efekt verdim sonuc bu bide makine profesyonel olsa sen düşün :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Çok isabetli bir motor seçmişsin , güzel fotoğraflarda çekmişsin. İnşallah ilerde o motorla daha uzun yollar yapmanın keyfini yaşarsın. Ben V strom DL 100, Maruder 800 gibi yıllarca büyük motor kullandım 2011 de Türkiye ye gelen ilk motorlardan izmire gelen ilk CBR 250 R yi aldım. İki kere karadeniz bir gürcistan yaptım. Allah nasip ederse ramazandan sonrada Batı karadenizden Türkiye turuna başlayacağım benim gezilerden birini izlemek istersen " Honda CBR 250 R ile trabzondan izmire dönüş 1350 km motokurtun deklanşöründen " topiğine tıkla ve izle beğeneceğini zannediyorum gezi hakkında yorum yazarsan memnun olurum .. daha uzun gezilerini ve daha güzel fotoğraflarını izlemek üzere şimdilik hoşçakal :) motokurt Youtube da motokurt yazarsan CBR 250 R le yaptığım Gürcistan gezi videosunu izlersin
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
fotoğraflar ve yan çantalar güzel. yalnız geziyi biraz anlatsan iyi olurmuş. fotoğrafın üstünde "burda şu oldu" falan gibisinden okuma ihtiyacı duydum. kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst