Çok isabetli bir motor seçmişsin , güzel fotoğraflarda çekmişsin. İnşallah ilerde o motorla daha uzun yollar yapmanın keyfini yaşarsın. Ben V strom DL 100, Maruder 800 gibi yıllarca büyük motor kullandım 2011 de Türkiye ye gelen ilk motorlardan izmire gelen ilk CBR 250 R yi aldım. İki kere karadeniz bir gürcistan yaptım. Allah nasip ederse ramazandan sonrada Batı karadenizden Türkiye turuna başlayacağım benim gezilerden birini izlemek istersen "
Honda CBR 250 R ile trabzondan izmire dönüş 1350 km motokurtun deklanşöründen " topiğine tıkla ve izle beğeneceğini zannediyorum gezi hakkında yorum yazarsan memnun olurum .. daha uzun gezilerini ve daha güzel fotoğraflarını izlemek üzere şimdilik hoşçakal

motokurt Youtube da motokurt yazarsan CBR 250 R le yaptığım Gürcistan gezi videosunu izlersin