kaan sen gelmeyecekmisin fuara...
hani nerde nerdebilet bulursam yarın gidicem istersen senin ismini yazabilirim,bana çıkmıyo böle şeyler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------
öbür arkadaş üsküdardaymış oraya gidene kadar ankaraya gelirimuzak ya ters düşüyo...
![]()
öyle gözüküyor ramazan abi ya... :salut: hfc de otobüs filan gidecekti de hiç ses çıkmadı onlardan da...