Ankara ayazı ve içlik

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ankara ayazını anlatmaya gerek yok. Buzlanmadan dolayı motosikleti kullanamıyorum. Yürürken bile insanın canı acıyor.Marul gibi kat kat giyinmeyi de sevmiyorum. Soğuklara karşı koyacak bu içlik seni kurtarır dediğiniz bir içlik var mı?Alt üst olarak alacağım.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Motosiklet ve buzlanma aynı cümlede . Hocam bence de kullanma mümkünse ama içlik için puhu nun ürünlerine bir bak. Snowboard yaparken kullanıyorum bence güzeller.
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
Bu kış sert kış arkadaşlar. zorlamayın dinlendirin motorunuzu. riske atmayın kendinizi. güneş nasılsa çıkacak basıcaz gazlara.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Ben pahali bir tavsiye vereyim Colombia nin ici folyo gibi olan omni-heat montunu alirsankz uzerinizde kagit kadar hafif ama cok guclu koruma saglayan bir giysiniz olur.. ben amerika seyahatimde 40 usd ye outletten almistim Turkiyede 900 tl ye satilmakta.. esim annem beni o montla gorunce donacaksin diyorlar ama teknoloji iste icime kisa kollu bile giyip cikabiliyorum karda.. birilerine yurtdisindan getirtebilirsinoz..

http://www.sierratradingpost.com/columbia-sportswear-passo-alto-omni-heat-jacket-insulated-for-men~p~151jx/
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Columbia veya The North Face gibi markaların fiyatını düşünürsek Türkiye de kullanıcısı "normal" gelir seviyesine göre pahalı kalır. Columbia titanium pantolon kullanıyorum omni heat ve omni shield başarılı ama şehirde kullanacaksanız extrem koşullarda işim olmaz diyorsanız,ona vereceğiniz para ile bahsettiğim Türk Malı üründen bir kaç takım alabilirsiniz. Ha yok para mühim değil diyorsanız toplam350 400 tl ye The North Face termali alıp yolunuza bakın :cat:

NOT. Linkteki montun fiyatı iyiymiş :mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ben pahali bir tavsiye vereyim Colombia nin ici folyo gibi olan omni-heat montunu alirsankz uzerinizde kagit kadar hafif ama cok guclu koruma saglayan bir giysiniz olur.. ben amerika seyahatimde 40 usd ye outletten almistim Turkiyede 900 tl ye satilmakta.. esim annem beni o montla gorunce donacaksin diyorlar ama teknoloji iste icime kisa kollu bile giyip cikabiliyorum karda.. birilerine yurtdisindan getirtebilirsinoz..

http://www.sierratradingpost.com/columbia-sportswear-passo-alto-omni-heat-jacket-insulated-for-men~p~151jx/

columbianın omniheat içliğini buldum içi alüminyum folyo gibi.onlar iş görür mü peki?

Benim istediğim Ankara malum kışın soğuk oluyor.Yerler kuru buz riski yokken,ama hava soğukken motorla üşümeden işe gitmek.Diğer yaya olarak takılacağım günlerde de içime içliği giyip ince bir montla üşümeden gezebilmek.

içlik şu şekilde

IMG_2905-500x375.jpg
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Ben geçen sene -20 de bile paket atıyordum , windstoper + kışlık motosıklet montu , motosiklet pantolonu + içlik , yds bot + kalın çorap daha da kesmedi mi yağmurluk giy azıcık terleme yapabilir ama sorunsuz sürersin :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
columbianın omniheat içliğini buldum içi alüminyum folyo gibi.onlar iş görür mü peki?

Benim istediğim Ankara malum kışın soğuk oluyor.Yerler kuru buz riski yokken,ama hava soğukken motorla üşümeden işe gitmek.Diğer yaya olarak takılacağım günlerde de içime içliği giyip ince bir montla üşümeden gezebilmek.

içlik şu şekilde

http://feedthehabit.feedthehabitcom.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/01/IMG_2905-500x375.jpg

Etiketinde omni-heat yaziyor ve ici boyle folyo gibi ise ve cok hafifse evet.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

Benimki bu :
4M3C.jpg


By85.jpg
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
ankaranin sogugu cok farkli ucuz urunler kesinlikle ise yaramiyor paraya kiymaniz gerekli veya ruzgarlik almaniz lazim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst