- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Atatürk Orman Çiftliği kavşağında yaklaşık 1 haftadır tüm araçlar ve özellikle motosiklet sürücüleri için büyük tehlike oluşturan bir büyük, iki küçük delik var. Çukur falan değil, resmen delik. Yolun altından su kanalı gibi bir şey geçiyor ve bunun üstünde bir araba tekerininin rahatlıkla gireceği genişlikte büyük bir delik ve bunu bir kaç metre ile takip eden ve gittikçe büyüyen 2 delik daha var.
Bir motosiklet sürücüsünün bu deliği farketmeyip ön tekerininin buraya girdiğini düşünmek bile istemiyorum, ancak bu gidişle Allah korusun bu tür bir kaza burada her an yaşanmak üzere. Günlerdir hiç bir yetkili ilgilenmiyor. Hadi vatandaş olarak bizde de hata var, demek kimse belediyeye falan haber vermemiş. Ama ille de haber mi vermek gerekiyor??? Bunları yetkililerin farkeder farketmez ilgilenmeleri gerekmiyor mu? Kelle koltukta sürmeye devam
r:




Bir motosiklet sürücüsünün bu deliği farketmeyip ön tekerininin buraya girdiğini düşünmek bile istemiyorum, ancak bu gidişle Allah korusun bu tür bir kaza burada her an yaşanmak üzere. Günlerdir hiç bir yetkili ilgilenmiyor. Hadi vatandaş olarak bizde de hata var, demek kimse belediyeye falan haber vermemiş. Ama ille de haber mi vermek gerekiyor??? Bunları yetkililerin farkeder farketmez ilgilenmeleri gerekmiyor mu? Kelle koltukta sürmeye devam




Son düzenleme: